When what you wear online matters more than what you put on in the morning
Pre módne domy je digitálna móda skôr o marketingu a peniazoch, nie o ochrane planéty. Podľa slovenskej tvorkyne Kataríny Mydliarovej sa virtuálne odevy stanú bežnou súčasťou našich šatníkov. Ani táto móda ale nie je úplne zelená.
(The Slovak Spectator)
Ďalšie príspevky z rubriky: Domov
Nemecko potrebovalo na obnovu toľko rokov, koľko sme my stratili. Radostný Sviatok práce! Píše Michal Havran.
(SME)Rada Fondu na podporu umenia odvolala Róberta Špotáka z funkcie riaditeľa.
Fond o tom informoval na sociálnej sieti. (SME, SME)
Predseda Demokratov Naď podal na generálnej prokuratúre trestné oznámenie. Tvrdí, že mu chceli prišiť korupčnú kauzu.
(SITA)Nabúranie svetového poriadku, spojenectiev a transatlantickej dôvery môže niekto vnímať ako budíček. Píše Matúš Ritomský.
(SME)Vytvoriť si návyk trvá dlhšie ako tri týždne. Vedci dali dokopy tipy, ako si udržať dobré zvyky.
(SME)Cynická obluda: Robert Fico sa roky spolieha, že keď príde k najhoršiemu, jeho právnici sú všemocní.
(SME)Opozičnej strane Demokrati sa vyhráža neznámy páchateľ, na sociálnej sieti zverejnila email s vyhrážkou.
(SITA)Lodenice v Rusku čelia problému s návratnosťou investícií do výstavby veľkokapacitných plavidiel. Čítaj ďalej