SME
  1. SME Minúta
  2. Domov
  3. Chýbal silný motív a vlastne aj zmysel. Ficovo referendum skončilo neúspešne
22. 1. 2023
|
06:21
|
Domov

Chýbal silný motív a vlastne aj zmysel. Ficovo referendum skončilo neúspešne

Už počas dňa predseda OĽaNO Igor Matovič referendum interpretoval ako celonárodný prieskum o tom, či ľudia chcú predčasné voľby. Výsledok referenda ale neznamená, že ľudia predčasné voľby nechcú, upozorňuje sociológ.

(SME)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Ďalšie príspevky na tému: Referendum 2023

05:30
Domov

Karikatúra dňa od Hej, Ty!: Stálo to za to

Hej, ty! – Györe Hej, ty! – Györe
(SME)
20:23
Domov

Z milióna dvestotisíc hlasov za fakticky predčasné voľby sa politicky nedá vyvodiť nič. Alebo veľmi málo. Čo sa týka strán, ktoré sa postavili za referendum, všetky odhady, čo znamená ten milión+, sú špekulácie. Komentuje Peter Schutz. (SME)

19:06
Domov
Dôležité

Je takmer 1,2 milióna voličov, ktorí hlasovali za predčasné voľby, predzvesťou spoločného voličského potenciálu Smeru, Hlasu, Republiky a SNS? Jednoznačne sa to povedať nedá. Výsledky skôr ukazujú na presuny v tradičných baštách Smeru.

 (zdroj: SME) (zdroj: SME)
(SME)
10:30
Domov

Štvrtina všetkých oprávnených voličov prišla v zlom počasí na slabo spropagované a zbytočné referendum, pri ktorom bolo vopred jasné, že bude neúspešné. Ich motiváciou bola túžba po zmene. A nenávisť. Píše Samo Marec. (SME)

09:15
Domov

Cynická obluda: Tento vtip bol pripravený už týždeň, pretože bolo jasné ako referendum dopadne a tiež bolo veľmi pravdepodobné, že génius nízkopodlažnej propagandy príde pre svoj zaslepený minifanklub s takouto interpetáciou.

 (zdroj: Cynická obluda)(zdroj: Cynická obluda)
(SME)
06:19
Regióny

Lunik IX si zapísal celoslovenský rekord v sobotnom referende. K urnám prišli za 15 hodín len siedmi obyvatelia, čiže priemerne jeden za vyše dve hodiny. Starosta Marcel Šaňa účasť ani nechce komentovať, on sám tiež neprišiel. (Korzár)

18:00
Domov

Jedinou relevantnou informáciou o skutočnej hĺbke a obsahu toľko vzývanej "80-percentnej nedôvery v túto vládu" je skutočnosť, že 73 percent voličov neobetovalo tejto pravde zo svojej soboty ani päť minút, píše Peter Schutz. (SME)

17:18
Domov

Účasť na referende sa nesmie podceňovať a demokratické strany musia priniesť voličom atraktívnu ponuku. „Misia ťažká, ale nie nemožná," napísal premiér Heger na sociálnej sieti. (SITA) Čítaj ďalej

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 327
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 860
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 688
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 200
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 607
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 450
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 731
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 573
SkryťZatvoriť reklamu