MONIKA BEŇOVÁ, Smer: „Najrealistickejší odhad má asi MVK.“
MILAN KŇAŽKO, SDKÚ: „Nespochybňoval by som známe agentúry ako MVK, Focus a Markant.“
LADISLAV OROSZ, SDĽ: „Výpovedná sila renomovaných agentúr je vyššia ako agentúr, ktoré s robením prieskumov začínajú. Pre mňa je najdôveryhodnejší Ústav pre výskum verejnej mienky.“
PÁL CSÁKY, SMK: „Agentúra Focus odhadla situáciu pred voľbami relatívne dobre. Zdá sa, že aj MVK dodáva seriózne údaje. Máme nedôveru k novým agentúram. Nedá sa vylúčiť, že niektoré založili s cieľom ovplyvňovať verejnú mienku.“
VILIAM OBERHAUSER, SNS: „S ohľadom na kvalitu odhadov pred voľbami ťažko povedať, ako vážne ich možno brať. Myslím, že najbližšie k objektívnosti má Štatistický úrad.“
ĽUDOVÍT KANÍK, DS: „Žiadnu agentúru by som nepreferoval ani nezatracoval.“
JÁN BUDAJ, LDÚ: „Sú aj agentúry, ktoré sú prísne seriózne, a sú aj prejavy objednaných výsledkov. V zásade ale prevažuje seriózny prístup. Skoro v každej agentúre niekedy vyšiel výsledok, za ktorý sa núkalo dať otázniky.“ (kr)