* * * * * * * *
Niektoré cestovné kancelárie si zaviedli vlastné hviezdičkovanie. „Nerobíme to podľa žiadnych noriem, ale na základe spokojnosti klientov. Klient dostane formulár a na záver pobytu napíše, ako bol spokojný,“ hovorí Tomáš Hasala, konateľ cestovnej agentúry Limba, ktorá je najväčšou cestovkou sprostredkovávajúcou prenájmy chát na Slovensku. Na základe hodnotenia klientov prideľujú chatám body.
* * * * * * * *
„Máme stupnicu osem hviezdičiek. V hoteloch sa hodnotí štandard, ale my hodnotíme napríklad, aj aký je ubytovateľ.“ Každý pobyt ohodnotí klient, a cestovka ho na základe vzorca prepočíta do hviezdičiek, pričom zohľadní aj počet pobytov v chate, aj hodnotenia jednotlivých pobytov. Ide v podstate o odporúčania ľudí, ktorí už chatu prenajatú mali. (rf)