Pred dvomi rokmi sme zmenili koncepciu výstavy od poskytovania výstavnej plochy so štandardnými službami ku komplexnému 4-dňovému programu aktivít súvisiacich s IT komunitou. Po tomto ročníku môžem povedať, že nastúpený smer je správny, čo sa nám aj potvrdilo vo vyjadreniach účastníkov jednotlivých podujatí.
Aké boli najčastejšie výhrady vystavovateľov ku kvalite služieb?
Vo všeobecnosti sa vážnejší problém nevyskytol, avšak narazili sme na komplikácie týkajúce sa termínu výstavy, ktorý sa v tomto roku čiastoč- ne prekrýval s Veľkonočnými sviatkami. Samotný návštevník to nepostrehol, ale pre nás a pre vystavovateľov to bol hlavne organizačný problém. A potom tu máme požiadavky vystavovateľov na zmenu štruktúry návštevníkov výstavy.
Budete na výhrady reflektovať?
Samozrejme, termín výstavy na rok 2004 je 20. - 23. 4. 2004, t.j. neprekrýva sa so sviatkami a na budúci rok uvažujeme so zavedením dvoch dní pre odbornú verejnosť, čo bude mať určite vplyv na skladbu návštevníkov výstavy.
Prečo bola tento rok výstava v dvoch pavilónoch? Nebolo by efektnejšie poskytnúť vystavovateľom i návštevníkom viac priestoru?
Výstava mala toľko priestoru, koľko potrebovala. Musela byť rozdelená do dvoch hál z dôvodu odlišného zamerania prezentácií firiem, ktoré ne- mohli byť v susedstve. Predpokladám, že aj v budúcom roku spoločnosti a projekty, ktoré majú zámer prísť na Cofax s hlučnejšou prezentáciou, budú umiestnené tak, aby nerušili ostatných vystavovateľov.
Aké novinky chystáte na budúci rok?
V prvom rade musíme vyhodnotiť všetky projekty, ktoré prebehli v tomto roku. Ako som už spomenul, síce mali dobrú odozvu, ale nemali by sme sa s tým uspokojiť. Chceme aj pre ďalšie ročníky zlepšovať náš servis a poskytnúť komplexnejšie služby. Pre informačné technológie obzvlášť platí, že čo bolo dobré včera, nie je dobré dnes a my, ako organizátor výstavy IT - COFAX, si to tiež uvedomujeme. V budúcom ročníku určite nastanú zmeny, ale ešte sa mi zdá predčasné o nich rozprávať.