e asi 400 miliónov Sk do konca júna. Finančný riaditeľ pivovaru Július Gašpar neskôr povedal, že spoločnosť termín predĺžila do 31. júla.
Počet tých, ktorí prejavili záujem o netradičný spôsob predaja, odmietol pivovarník Čupka konkretizovať. Považuje to za obchodné tajomstvo. Počet záujemcov, ktorí vložili po 500 Sk na účet v Slovenskej sporiteľni zriadený špeciálne na tento účel, však odhadol na „pár stotisíc ľudí“. „Aj v propozíciách sa uvádza, že nového spolumajiteľa vyberieme iba vtedy, ak záujemcov bude najmenej stotisíc, teda ak nazbierame na účet vyše 50 miliónov Sk,“ zopakoval P. Čupka. Dodal, že keby spomínaná akcia zle dopadla, neorganizovali by ďalšie výberové konanie. Podobným spôsobom predávajú 50-percentný obchodný podiel vo firme Čupka, s. r. o., avšak za iných podmienok a kritérií,“ povedal Čupka. (tasr)