Cerulík: „Akcie sú rozdielne. Povedzme desať - dvadsať percentné zaradíme vtedy, keď si testujeme vzory do novej kolekcie, vyššie šesťdesiat - sedemdesiat percentné zasa pri výpredajoch „starých“ modelov. Akcie považujeme za druh „darčeka“ a ľudia majú darčeky radi. Počas tohtoročného apríla ponúkame napríklad kvalitné kožené bundy za 1 900 korún. Samozrejme, vždy ide o vybrané modely. S akciami sme kožené výrobky sprístupnili každému. Nejde nám o čo najvyšší zisk, ale o čo najvyšší obrat i keď s malým ziskom z výrobku. Vyše 95 percent opýtaných respondentov v prieskume trhu považuje kvalitu vzhľadom k cene našich výrobkov za veľmi prijateľnú.“
K CERO zaujala v minulosti akciou bunda za korunu, ktorá bola podmienená kúpou iného výrobku. „Naša reklama hovorí pravdu,“ zdôraznil šéf firmy. „Bunda za korunu je samozrejme podmienená nákupom iného tovaru. V reklame má časové limity a nedajú sa vnej vždy dopovedať podrobnosti. Vždy však platí, že naše akcie sú výhodné, zaujímavé akupujúci ich radi využívajú.“
„Firmu som založil pred pätnástimi rokmi ako dvadsaťdvaročný pred nežnou revolúciou. Využil som prvú možnosť podnikať v oblasti služieb. Bol som vyučený krajčír a pracoval som ako kožušník, čo bola vhodná kombinácia vzdelania a praxe. Prvú živnosť som mal na opravu kožušinových výrobkov,“ spomína Roman Cerulík.“
Po revolúcii sa mu však takmer dvojročná podnikateľská skúsenosť zišla. V čase, keď sa trh iba formoval, mal oproti ostatným podnikateľom náskok. Prirodzeným vývojom začal výrobu rozširovať o kožu, hoci bola pre Nitru, tak ako aj kožušina, netypická. Dnes má na trhu s kožušinou dominantné postavenie.
Firma sa postupne rozrastala. Keď už nebola kapacita výroby nižšia ako dopyt, prišiel čas na prvé akcie, ktoré boli pre ňu významné. Na začiatku ich propagovala najmä v regionálnych novinách a rádiách. V na predajni s koženými a kožušinovými výrobkami sa vtedy nezatvorili dvere. Na rozličné zľavy sa ľudia jednoducho naučili.
Pod vplyvom diktátu módy sa skracuje dĺžka užívania výrobku na dva až štyri roky, čo považujem za primerané,“ odpovedá na otázku, čo pre neho znamená prijateľná kvalita.
Zákazník nájde v každej predajni K CERO viac ako 1300 kožených a kožušinových odevov zo 180 modelov. Od klasických až po najmódnejšie výstrelky.
Firma má v súčasnosti na Slovensku 175 vlastných zamestnancov. Ďalší s ňou úzko spolupracujú najmä vo výrobnej oblasti. V súčasnosti prevádzkuje 34 vlastných maloobchodných predajní na Slovensku a deväť v Českej republike.