Už po druhýkrát v priebehu svojej 12-ročnej existencie získala softvérová spoločnosť SOFTIP uznanie za svoj personálny systém od svetovo uznávanej nadnárodnej autority, agentúry KPMG. Po prvýkrát vydala KPMG Slovensko spol. s r.o. osvedčenie o zhode s legislatívou softvéru PROMETEUS/W, modulov Personalistika a Mzdy už v roku v 2001. Práve týmito modulmi, umožňujúcimi nielen rýchlu a prehľadnú, ale aj rutinnú evidenciu personálnej agendy a vyratúvanie príjmov zo zamestnania a iných činností pre všetky známe spôsoby odmeňovania, sa softvérová spoločnosť SOFTIP mohla začať v personálnych systémoch porovnávať aj s medzinárodnými IT spoločnosťami. Druhé uznanie od KPMG Slovensko spol. s r.o., o zhode s legislatívou, avšak tentokrát už modulu Platy a mzdy komplexného informačného systému HERKULES SOFTIP (systém pre prevádzku a riadenie podnikov a organizácií každej veľkosti a typu) z 27. marca 2003, vysokú úroveň personálnej produkcie SOFTIPu znovu potvrdilo. HERKULES SOFTIP bol uvedený na trh 1. júla 2002 a k dnešnému dňu sa predalo 5138 jeho aplikácií.
Posúdenie sa udialo na základe analýzy Produktu v jeho vzťahu k príslušným všeobecne záväzným účtovným, mzdovým a daňovým právnym predpisom platným v Slovenskej republike k 1. 1. 2003. S konštatovaním, že pri správnom odbornom nasadení a používaní modul umožňuje nielen správne a úplné, preukázateľné a zrozumiteľné vedenie ekonomickej a logistickej agendy, ale dosahuje to aj spôsobom zaručujúcim trvalosť účtovných záznamov.
Hodnotenie modulu Platy a mzdy bolo zamerané na požiadavky podnikov, ktoré podľa zákona o účtovníctve 431/2002, účtujú povinne v sústave podvojného účtovníctva. Bez ohľadu na veľkosť, typ alebo dislokáciu organizácie. So záverom, že nebol zistený žiadny nedostatok, ktorý by mohol mať významný vplyv na účtovnú závierku spoločnosti.
V súčasnosti sa už produktmi SOFTIPU spracúvajú mzdy pre 31,88% ekonomicky činného obyvateľstva SR.
Ďalšie informácie o spoločnosti SOFTIP, a.s. a jej produktoch na www.softip.sk
Riaditeľ marketingu SOFTIP, a.s.
Dr. Pavel VITEK, v.r.