ej siete ČSOB a novom usporiadaní interiéru pobočiek sme sa porozprávali s Ladislavom Unčovským, vrchným riaditeľom ČSOB. l ČSOB je jedna z mála bánk na Slovensku, ktorá rozširuje svoju pobočkovú sieť. Aký je aktuálny stav, koľko máte dnes pobočiek? ČSOB na Slovensku významne rastie. V minulom roku sme na Slovensku otvorili 9 nových pobočiek, tohto roku ďalšie 3 v Galante, Senici a Čadci. Dnes teda poskytujeme svoje služby už v 51 pobočkách na celom Slovensku a mnoho ďalších plánujeme otvoriť v blízkej budúcnosti. l Aký význam pre vás má spomínané rozširovanie siete vašich pobočiek? V dnešnej dobe neustále narastá počet klientov, ktorí využívajú služby telefonického bankovníctva ČSOB Linky 24 alebo ČSOB Internetbankingu 24. Stále tu však existuje a bude existovať veľká skupina ľudí, ktorí uprednostňujú osobný kontakt s pracovníkom banky. Osobný kontakt je nevyhnutný predovšetkým pri zložitejších produktoch, akými sú napríklad spotrebné alebo hypotekárne úvery ČSOB. Pretože chceme, aby sa klienti v našich pobočkách cítili príjemne, zmodernizovali sme ich usporiadanie, ktoré sa vyznačuje špecifickým vzhľadom a otvoreným priestorom, uspôsobeným na partnerskú komunikáciu. l Hovoríte, že vaše pobočky sú špecifické svojím novým vzhľadom. V čom sú nové a iné? Pobočky ČSOB sú pohodlné a príjemné. Dnes už takmer v žiadnej z nich nenájdete priehradky oddeľujúce klienta od svojej banky. Naším cieľom je byť rovnocenným partnerom všetkým našim klientom, a preto ich potreby a požiadavky riešia pracovníci ČSOB v pohodlnej a príjemnej atmosfére bez bariér. Rozhodovanie o financiách nie je pre nikoho z nás jednoduché. Práve preto dostatok času a pohodlie sú veľmi dôležité pre diskusiu s bankovým pracovníkom, v rámci ktorej môže klient dôsledne prekonzultovať svoje zámery a zvážiť plánované rozhodnutia. Vďaka novému usporiadaniu našich pobočiek si v ČSOB klient môže pohodlne sadnúť a v príjemnom prostredí bez časového stresu rozhodovať o svojich financiách. l Tvrdíte, že vaše pobočky sú príjemné a pohodlné. No čo klienti, ktorí popri pohodlí hľadajú aj rýchly servis? Interiér našich pobočiek je rozdelený na niekoľko obslužných zón. Ideálnym priestorom na zodpovedanie všetkých otázok ohľadne možností vo finančnom svete je poradenská zóna pobočiek ČSOB. V diskrétnom prostredí sa klient usadí a môže v pokoji diskutovať s naším klientskym pracovníkom, ktorý mu ponúkne komplexný servis služieb "za jedným stolom". Pokiaľ však má klient naponáhlo a potrebuje urobiť iba rýchlu transakciu, napr. vklad alebo výber hotovosti či zistiť zostatok na účte, sú mu k dispozícii pracovníci rýchlej zóny. V čase mimo otváracích hodín pobočky môže klient navštíviť samoobslužnú zónu v rámci banky, kde sa nachádza bankomat a schránky na výpisy z účtov.