Eurokampaň sa začne onedlho

Vlastnú informačnú kampaň vedie aj Európska komisia a vložila do nej 250-tisíc eur. Začala sa už v januári a má trvať do augusta.

Európska komisia pripravila 5 šotov, šesť brožúr v náklade 50-tisíc kusov a 200-tisíc letákov o piatich témach. Na kampani sa za symbolickú odmenu zúčastnia aj olympijskí víťazi vo vodnom slalome bratia Hochschornerovci.

Pod hviezdičkami Európskej únie odohrajú futbalisti medzištátny zápas s Gréckom 30. apríla v Žiline a finále Slovenského pohára 8. mája v Topoľčanoch.

V programových bulletinoch k ligovým zápasom by sa mali objaviť informačné letáky. A na zápasoch budú mať rozložené svoje stany 40 experti na politiku únie. Tento Team Europe bude odpovedať na otázky o dôsledkoch členstva aj na šnúre po 22 okresných a krajských mestách.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

(hr, sita, haj)

Vládna kampaň pred referendom o vstupe do Európskej únie by mala štartovať začiatkom apríla a vrcholiť začiatkom mája, dva týždne pred hlasovaním. Pripravujú ju reklamné agentúry Creo Young & Rubicam a Monarch.

Monarch pripravuje tzv. podlinkovú kampaň, to znamená debaty v STV, brožúrky o únii, rôzne akcie, napríklad aj eurodiskotéky. Od 7. mája štartujú v krajských mestách koncerty, povedala Miriam Pevalová z Monarchu.

V krátkych publicistických reláciách by mala známa osobnosť vysvetľovať jasnou rečou pojmy súvisiace s úniou. Dlhšie relácie budú vysvetľovať, čo prinieslo európskym krajinám členstvo v únii. V najčítanejších denníkoch budú publikované komplexné tematické prílohy o únii.

Creo Young & Rubicam je autorom plagátov, brožúr a referendovej zvučky. Slogan na plagátoch bude znieť „Rozhodnutie je v našich rukách“. Motívom kampane sú dve dlane - v jednej je dvanásť európskych hviezdičiek a v druhej jedna hviezda, predstavujúca Slovensko. Pripravené sú šoty pre elektronické médiá.

SkryťVypnúť reklamu

Mladým ľuďom sa budú napríklad na diskotéke rozdávať pohľadnice s motívom „lepšie je byť dnu ako von“. Tento slogan sa najviac zapáčil poslankyni Monike Beňovej. Kampaň má ľudí hlavne mobilizovať, povedal riaditeľ Creo Young & Rubicam Michal Ruttkay.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 675
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 6 066
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 040
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 433
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 288
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 984
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 753
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 330
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu