Mediálna kampaň pred referendom o vstupe do EÚ začne v polovici apríla

Bratislava 24. marca (TASR) - Mediálna mobilizačná kampaň pred májovým referendom o vstupe SR do Európskej únie začne v polovici apríla, štyri týždne ...

Bratislava 24. marca (TASR) - Mediálna mobilizačná kampaň pred májovým referendom o vstupe SR do Európskej únie začne v polovici apríla, štyri týždne pred samotným hlasovaním. Zahrňovať bude televízne a rozhlasové spoty, diskusné a publicistické relácie, inzerciu i tematické prílohy v tlači, billboardy, plagáty. K propagačným podujatiam budú patriť aj hudobné koncerty.

Na inštruktážnom seminári o tom dnes informovali predstavitelia vybraných reklamných agentúr Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s., ktoré kampaň v sume 29,5 milióna korún zabezpečujú. Podľa Michala Ruttkaya z Creo/Young bude kampaň apelovať na zodpovednosť každého jednotlivca, aby sa dôležitého hlasovania zúčastnil. Televízne a rozhlasové spoty vo verejnoprávnych i súkromných médiách budú trvať 10 až 60 sekúnd a objavia sa v nich aj známe osobnosti. Hotová je už znelka, ktorá bude sprevádzať logo kampane s vrcholom Kriváňa obkoleseného európskymi hviezdičkami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

K billboardovým heslám budú patriť: Povedzte to zreteľne!, Budúcnosť máte vo svojich rukách!, Nenechajme to na iných!, či eroticky podfarbené Lepšie je byť dnu ako von. Akcie vyvrcholia hudobnými koncertmi 13. mája v Bratislave a Košiciach s názvom Už len tri dni!.

Podľa Ruttkaya napriek stálej pomerne vysokej podpore obyvateľstva pre vstup do EÚ ostatné prieskumy verejnej mienky naznačujú jej čiastočný pokles. Dôvodom sú podľa neho sporné politické diskusie k príprave kampane, situácia okolo Iraku, ako aj dopad vládnych úsporných ekonomických opatrení na občanov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 580
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 298
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 711
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 107
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 331
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 920
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 860
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 403
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu