Vo štvrtok poobede sa objavila informácia, že z mobilov v sieti Eurotel sa dá volať zadarmo, ak sa pred volané číslo napíše číslo 150. Týmto spôsobom sa skutočne dalo dovolať na požadované číslo a užívatelia Easy karty dokázali overiť aj bezplatnosť hovoru. Po pár hodinách táto možnosť zanikla a pri spomínanom spôsobe volania sa zákazníci dovolali k hasičom. Tí mali také preťažené linky, že to ohrozovalo ich schopnosť včas reagovať.
Predstavitelia Eurotelu spočiatku otvorene nepripustili, že SMS správa bola pravdivá a ich systém mal chybu, ktorá umožňovala volať zadarmo. Tvrdili, že vytočením linky 150 sa aj po zvolení ďalších čísel používatelia mobilných telefónov dovolajú iba na tiesňovú linku Požiarneho zboru: „Je to štandardná vlastnosť telekomunikačného systému. Ten totiž číta volané telefónne číslo postupne a po identifikovaní konkrétneho smeru hovor okamžite nasmeruje, pričom následne zadané číslice ignoruje.“
Podľa hovorkyne Eurotelu sa firma ešte nezaoberala tým, či hovory, ktoré niektorí klienti stihli urobiť ešte „s predvoľbou 150“, im zaúčtuje, alebo nie. (kr)