Bankári, ktorí musia nosiť v práci oblek a kravatu, uprednostňujú podľa nej pri športe skôr obnosené oblečenie. Naopak, predavači kladú príliš veľký dôraz na módne športové oblečenie a pre mužov z tejto brandže navyše platí, že sa v rámci svojej ctižiadostivosti púšťajú do dvíhania čo najťažších náradí.
Auditori a daňoví poradcovia, ktorí v majú bežnom pracovnom živote do činenia so suchými číslami, sa zase podľa štúdie vyžívajú v najaktuálnejších tréningových trendoch. Počítačoví odborníci si radi odskúšavajú najnovšie prístroje a učitelia chodia po strese v hlučných triedach do fitness štúdia najradšej vtedy, keď je tam prázdno. „Väčšinu svojho života strávime na pracovisku a to, čo tam robíme a čo pritom pociťujeme, nás ovplyvňuje aj mimo nášho pracovného sveta,“ hovorí psychoterapeutka Sidney Crownová, ktorá štúdiu viedla. Prieskumu sa v britských športových štúdiách podrobilo viac ako 1000 ľudí.