Predreferendovú kampaň o EÚ zrealizujú agentúry Creo/Young a Monarch

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu ...

Bratislava 13. marca (TASR) - Hlavnú časť mobilizačnej kampane pred májovým referendom o vstupe SR do EÚ, v objeme 29,5 milióna korún, zahŕňajúcu mediálnu oblasť, budú realizovať reklamné agentúry Creo/Young & Rubicam a Monarch, a. s. V stredu o tom rozhodla výberová komisia, o čom dnes novinárov informoval vicepremiér pre EÚ Pál Csáky.

Agentúra Creo/Young & Rubicam bude mať na starosti spracovanie mediálnej komunikačnej stratégie predreferendovej kampane, spracúvanie znelky a sloganu kampane, rozhlasové a televízne spoty, letáky, plagáty a brožúry. Zároveň zabezpečí vysielanie televíznych a rozhlasových spotov vo verejnoprávnych i súkromných elektronických médiách, ako aj inzercie v tlači. Na tieto aktivity vláda vyčlenila 20 miliónov korún.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vysielanie diskusných a publicistických relácií o EÚ s predstaviteľmi občianskej spoločnosti, vychádzanie tematických príloh o EÚ v najčítanejších denníkoch, ako aj realizáciu kultúrnych podujatí v regiónoch zabezpečí agentúra Monarch v objeme 9,5 milióna korún. Hlavné aktivity predreferendovej kampane budú prebiehať od polovice apríla.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 593
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 322
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 136
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 346
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 889
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 876
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 381
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu