Slovenská reklama víťazila v New Yorku

BRATISLAVA – Slovenská reklamná agentúra Juraj Vaculík Creative Studio si doniesla dve ceny z New Yorku. Na 45. ročníku Newyorského festivalu reklamy uspela medzi 16-tisícami reklamných prác z 54 krajín sveta.


FOTO – ARCHÍV



FOTO – ARCHÍV


BRATISLAVA – Slovenská reklamná agentúra Juraj Vaculík Creative Studio si doniesla dve ceny z New Yorku. Na 45. ročníku Newyorského festivalu reklamy uspela medzi 16-tisícami reklamných prác z 54 krajín sveta.

Prestížna súťaž marketingovej efektivity a televíznej a kinematografickej reklamy je rozdelená do dvoch hlavných kategórií – do 1 milióna amerických dolárov a nad 1 milión amerických dolárov.

Juraj Vaculík Creative Studio získalo zlatú medailu AME (Advertising and Marketing Effectiveness) v kategórii do 1 milión dolárov za otváraciu kampaň pre IKEA. Kampaň s názvom Sťahujeme sa do lepšieho oznamovala zákazníkom zmenu sídla obchodu a otvorenie novej pobočky v Bratislave. Striebornú cenu Silver World Medal dostalo Vaculíkovo štúdio za šoty Šetrite si hlas na September a Tvoj hlas rozhodne, ktoré boli súčasťou mediálnej kampane na zvýšenie účasti voličov v parlamentných voľbách 2002.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Newyorský festival tvorí osem medzinárodných súťaží, ktoré zahŕňajú rôzne oblasti reklamy a marketingu. Festival vznikol v roku 1957 a jeho hlavným poslaním je oceňovať výnimočné výsledky vo filme a videoreklame. So vznikom nových médií a rozvojom marketingu pribudli aj nové súťaže – v 70. rokoch súťaž televíznej a kinematografickej reklamy, v 90. rokoch súťaž efektivity marketingovej komunikácie. Prvý ročník súťaže, ktorá oceňuje kreatívnosť a efektívnosť reklamných a marketingových kampaní sa konal v roku 1995. (sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 632
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 389
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 725
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 229
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 393
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 765
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 919
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 311
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu