Reklama potrebuje aj srdce

„Slovenská reklama sa za posledných desať-dvanásť rokov stala profesionálnejšou. Na Slovensku už dnes vytvárame reklamu, ktorá je technicky porovnateľná s reklamou vyspelých krajín, a to aj z kreatívneho hľadiska. Už aj tu vznikajú reklamy s originálnymi

nápadmi, s využitím netradičných médií a kampane, o ktorých často diskutuje celá verejnosť.

Dôkazom toho je napríklad i naša vlaňajšia vynikajúca bilancia na svetových kreatívnych súťažiach - agentúra Wiktor Leo Burnett vyhrala súťaž EPICA, získala nomináciu v Cannes a vyhrala i národnú kreatívnu súťaž Zlatý klinec. Agentúra Juraj Vaculík Creative Studio vyhrala súťaž Golden Drum v Portoroži či festival v New Yorku. Okrem toho je tu veľký kreatívny potenciál ostatných agentúr.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neporovnateľne sa za ostatných desať rokov sprofesionalizovala nielen činnosť samotných fullservisových agentúr, ale i špecializovaných produkčných, prieskumných, public relations, direktmarketingových agentúr či agentúr na podporu predaja. Sofistikovanejšie postupy a nástroje agentúr však akoby so sebou sčasti z našej reklamy odniesli istú dávku provokácie, ľahkosti, vtipu. Inými slovami - naša reklama už dnes dospela, ale potrebuje sa vrátiť k svojej spontánnosti, intuitívnosti a srdcu. Reklamní tvorcovia, ktorí to pochopili, sú dnes úspešní.“

SkryťVypnúť reklamu
Martin Mazág, šéfredaktor Stratégie
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 589
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 315
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 715
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 127
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 871
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu