nápadmi, s využitím netradičných médií a kampane, o ktorých často diskutuje celá verejnosť.
Dôkazom toho je napríklad i naša vlaňajšia vynikajúca bilancia na svetových kreatívnych súťažiach - agentúra Wiktor Leo Burnett vyhrala súťaž EPICA, získala nomináciu v Cannes a vyhrala i národnú kreatívnu súťaž Zlatý klinec. Agentúra Juraj Vaculík Creative Studio vyhrala súťaž Golden Drum v Portoroži či festival v New Yorku. Okrem toho je tu veľký kreatívny potenciál ostatných agentúr.
Neporovnateľne sa za ostatných desať rokov sprofesionalizovala nielen činnosť samotných fullservisových agentúr, ale i špecializovaných produkčných, prieskumných, public relations, direktmarketingových agentúr či agentúr na podporu predaja. Sofistikovanejšie postupy a nástroje agentúr však akoby so sebou sčasti z našej reklamy odniesli istú dávku provokácie, ľahkosti, vtipu. Inými slovami - naša reklama už dnes dospela, ale potrebuje sa vrátiť k svojej spontánnosti, intuitívnosti a srdcu. Reklamní tvorcovia, ktorí to pochopili, sú dnes úspešní.“
Martin Mazág, šéfredaktor Stratégie