Streda, 23. jún, 2021 | Meniny má SidóniaKrížovkyKrížovky

Stredoeurópania chcú dôveryhodnú reklamu

PRAHA - Hlavnou požiadavkou Stredoeurópanov na reklamu je, aby bola pravdivá. Praje si to 53 percent Slovákov, 52 percent Čechov, 46,5 percenta Poliakov a 36 percent Maďarov.

Prekvapivo málo ľudí si, naopak, želá, aby reklama bola schopná upútať pozornosť na výrobok a aby nebola vtieravá. Uvádza sa to v štúdii o reklamnom trhu v Česku, Poľsku, Maďarsku a na Slovensku, ktorú vypracovala agentúra TNS Factum. V každej krajine oslovila agentúra zhruba tisíc respondentov.

Slováci okrem pravdivosti požadujú od reklamy dôveryhodnosť (42 percent), zrozumiteľnosť (37 percent) a vtip (33 percent). Česi si taktiež želajú dôveryhodnosť (41 percent), informatívny charakter (38 percent) a vtipnosť (30 percent).

Skryť Vypnúť reklamu

Názory obyvateľov Poľska sú veľmi podobné názorom Slovákov. Trocha odlišné sú preferencie Maďarov. Tí chcú reklamu nielen vtipnú (41 percent) a zrozumiteľnú (38 percent), ale aj originálnu (36 percent). Naopak, majú pomerne malý záujem o dôveryhodnosť a informatívnosť reklamy. (sita)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako ochrániť svoje peniaze pred infláciou
  2. Od 1. septembra je predprimárne vzdelávanie povinné
  3. Výber auta na lízing môže byť slobodnejší, ako ste si mysleli
  4. Nemecko-slovenská spoločnosť ETL/GR je už v desiatke najlepších
  5. V centre Bratislavy vznikajú apartmány určené na predaj
  6. Kde sa dá elektromobil nabiť a za koľko? Veľký prehľad nabíjania
  7. Kam patria rolky z toaletného papiera? Dávať dole etikety zo sklenených nádob?
  8. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  9. Vedci z BMC SAV vo vlakoch nový koronavírus nenašli
  10. Viete, prečo by nás mala zaujímať ochrana biodiverzity?
  1. Holenie je umenie. A vy môžete byť jeho majstrom
  2. Od 1. septembra je predprimárne vzdelávanie povinné
  3. Nemecko-slovenská spoločnosť ETL/GR je už v desiatke najlepších
  4. Viete, prečo by nás mala zaujímať ochrana biodiverzity?
  5. Stiahnite si stovky e-kníh
  6. Recyklovať PET fľaše a plechovky môžu už aj obyvatelia Krupiny
  7. V centre Bratislavy vznikajú apartmány určené na predaj
  8. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  9. 3 veci, s ktorými zvládnete horúčavy v byte
  10. Spoločnosť ASBIS uvádza na európske trhy novinku
  1. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 9 130
  2. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 8 595
  3. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 7 960
  4. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku 7 342
  5. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 568
  6. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 4 333
  7. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 3 634
  8. Crème de la crème po slovensky 3 249
  9. Nový Volkswagen Polo je najšikovnejšie malé auto 2 849
  10. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania 2 120
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu