Stredoeurópania chcú dôveryhodnú reklamu

PRAHA - Hlavnou požiadavkou Stredoeurópanov na reklamu je, aby bola pravdivá. Praje si to 53 percent Slovákov, 52 percent Čechov, 46,5 percenta Poliakov a 36 percent Maďarov.

Prekvapivo málo ľudí si, naopak, želá, aby reklama bola schopná upútať pozornosť na výrobok a aby nebola vtieravá. Uvádza sa to v štúdii o reklamnom trhu v Česku, Poľsku, Maďarsku a na Slovensku, ktorú vypracovala agentúra TNS Factum. V každej krajine oslovila agentúra zhruba tisíc respondentov.

Slováci okrem pravdivosti požadujú od reklamy dôveryhodnosť (42 percent), zrozumiteľnosť (37 percent) a vtip (33 percent). Česi si taktiež želajú dôveryhodnosť (41 percent), informatívny charakter (38 percent) a vtipnosť (30 percent).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Názory obyvateľov Poľska sú veľmi podobné názorom Slovákov. Trocha odlišné sú preferencie Maďarov. Tí chcú reklamu nielen vtipnú (41 percent) a zrozumiteľnú (38 percent), ale aj originálnu (36 percent). Naopak, majú pomerne malý záujem o dôveryhodnosť a informatívnosť reklamy. (sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu