Stredoeurópania požadujú najmä dôveryhodnosť reklamy

PRAHA 19. januára (SITA, ČIA) - Hlavnou požiadavkou Stredoeurópanov na reklamu je, aby bola pravdivá. Praje si to 53 % Slovákov, 52 % Čechov, 46,5 % Poliakov a 36 % Maďarov. Prekvapivo málo ľudí si naopak praje,aby reklama bola schopná upútať pozornos

ť na výrobok a aby nebola vtieravá. Uvádza to štúdia o reklamnom trhu v Česku, Poľsku, Maďarsku a na Slovensku, ktorú vypracovala agentúra TNS Factum. V každej krajine oslovila agentúra zhruba tisíc respondentov.

Slováci okrem pravdivosti požadujú od reklamy dôveryhodnosť a síce 42 %, ďalej potom zrozumiteľnosť 37 % a vtip 33 %. Česi si taktiež želajú dôveryhodnosť 41 %, informatívny charakter 38 % a vtipnosť 30 %. Názory obyvateľov Poľska sú veľmi podobné názorom Slovákov. Trocha odlišné sú preferencie Maďarov. Tí chcú reklamu nielen vtipnú 41 % a zrozumiteľnú 38 %, ale tiež originálnu 36 %. Naopak majú pomerne malý záujem o dôveryhodnosť a informatívnosť reklamy.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 458
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 104
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 671
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 024
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 136
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 738
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu