ry.
Záujem ovládnuť časť hostincov a reštaurácií na Morave prostredníctvom vlajkovej lode Heinekenu na Slovensku, piva Zlatý bažant potvrdzujú zástupcovia moravských pivovarov. „Je to viditeľná snaha získať a prebrať hostince. Zlatý bažant je silná konkurencia, ktorá ponúka lacnejšie pivo,“ povedal pivovarník z Pivovaru Janáček v Uherskom Brode Jaroslav Horehleď.
Zástupcovia slovenskej pobočky Heinekenu zatiaľ expanziu na Moravu nekomentujú. Aktivitu obchodných zástupcov Heinekenu potvrdzujú tiež krčmári. „Slovenskí zástupcovia ponúkli veľmi dobré podmienky, pivo bolo takmer zadarmo, kvalitné bolo i vybavenie reštaurácií. Ale neviem, ako by reagovali zákazníci, a preto som odmietol,“ povedal Roman Prudil, ktorý na juhu Moravy vlastní niekoľko reštaurácií. (tasr)