Káblovka kopíruje DPH, zníži cenu o tri percentá

BRATISLAVA - Najväčší poskytovateľ káblovej televízie, spoločnosť UPC zníži od januára ceny svojich služieb o 3 percentá. Kopíruje tak zníženie hornej sadzby DPH z 23 na 20 percent. V skutočnosti to však znamená len toľko, že pre väčšinu zákazníkov bude .

BRATISLAVA - Najväčší poskytovateľ káblovej televízie, spoločnosť UPC zníži od januára ceny svojich služieb o 3 percentá. Kopíruje tak zníženie hornej sadzby DPH z 23 na 20 percent. V skutočnosti to však znamená len toľko, že pre väčšinu zákazníkov bude zvyšovanie cien UPC o čosi miernejšie. Nižšie ceny sa budú týkať iba nových zákazníkov a tých, ktorí majú aktivovanú službu UPC Direct.

V nevýhode ostali zákazníci, ktorí majú predplatené služby na dlhší čas. Podľa hovorcu UPC Stanislava Šalinga tým, ktorí už zaplatili za isté obdobie budúceho roku, nemôže byť vrátený rozdiel medzi novou a starou cenou. Na platby faktúrované pred 1. januárom sa totiž vzťahuje pôvodná (23-percentná) sadzba DPH.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

UPC zvýšila ceny tento rok v auguste. Stálym zákazníkom však až do konca roku účtuje pôvodné ceny. Ide o akúsi náhradu za minuloročné zvýšenie cien, ktoré bolo v rozpore s rozhodnutím Telekomunikačného úradu. Týchto zákazníkov preto čaká v januári zdraženie.

Väčšina klientov UPC má aktivovaný rozšírený súbor. V auguste bola jeho cena určená na 351,40 Sk. Verní zákazníci zaň však až do konca roku platia 280 korún. Po zlacnení zaplatia viac o 62 korún a 80 halierov.

Nová cena základného súboru je stanovená na 60,10 Sk, mesačná úspora je teda 1,50 Sk.

O 15 korún zlacnie sledovanie káblovky cez satelit pomocou služby UPC Direct. Jej nová cena je určená na 635 korún.

O 6 korún menej zaplatia zákazníci za prémiové programy HBO a Private Gold. Mesačne ich sledovanie jedného z týchto programov vyjde na 309 korún. (pcs)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 579
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 295
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 710
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 097
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 318
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 925
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 856
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 404
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu