valo na Got milk? Mestečko Biggs sa snaží k tomuto kroku prehovoriť asociácia výrobcov California Milk Procession Board, ktorá by chcela takto pompézne osláviť svoje desiate narodeniny. Už vyše 20 miest však odmietlo spojiť svoj názov s bielou tekutinou. Generálny riaditeľ asociácie horlivo ubezpečuje: „Naozaj to nie je žart. Keby sme zmenu mena dosiahli, zabezpečili by sme si permanentnú reklamu.“ Starostka Biggsu však zatiaľ ich návrh len neurčito odvracia do autu a tvrdí, že mestské zastupiteľstvo ho musí dôkladne zvážiť.
Tento prípad má aj svoje precedensy. V roku 2000 sa prekvitajúcej internetovej spoločnosti podarilo presvedčiť obyvateľov mesta Halway v americkom štáte Oregon, aby prijalil názov Half.com – totožný s menom spoločnosti. Na umlčanie lokálpatriotizmu im stačilo len 73 000 dolárov. V roku 1950 sa zase Hot Springs v štáte Nové Mexiko premenovalo na Truth of Consequences (Pravda o následkoch) podľa obľúbenej rozhlasovej relácie.