Návštevnosť cestovných webových stránok vzrástla v Nemecku, Francúzsku a Británii za posledných šesť mesiacov asi o milión. Podľa prieskumu firmy Jupiter MMXI (@ www .jupitermmxi.com) kliklo v Nemecku napríklad v apríli 2001 na cestovné stránky asi 3,56 milióna ľudí. V októbri minulého roku to bolo iba 2,56 miliónov. Británia zaznamenala nárast unikátnych návštevníkov z 3,1 na 4 milióny, Francúzi išli tiež nahor z 1,5 na 2,4 milióny. V priemere sa používatelia internetu v týchto troch krajinách venujú asi 20 minút za mesiac cestovným ponukám. Okrem vyhľadávania last-minute-zájazdov sa teší veľkej obľube plánovanie dovolenky. Pritom si možno všimnúť sezónne trendy. V Británii a v Nemecku dosahuje návštevnosť týchto stránok vrchol v januári, februári a júli. Vo Francúzsku je najvyšší počet klikov v júli a v marci. Najobľúbenejšie stránky, ktoré navyše ponúkajú cestovné lístky a letenky alebo aspoň informácie o nich. Najnavštevovanejšími stránkami boli v apríli 2001 v Nemecku Bahn.de (1,6 miliónov návštevníkov) Reiseplanung .de (dosah 2,7 %) a Lufthansa.de (348 000 návštevníkov). Štvrté a piate miesto obsadili Lastminute.de a Ltur.de. Lastminute je podľa Jupiter MMXI jediný prevádzkovateľ, ktorý sa dokázal umiestniť vždy v prvej desiatke aj vo Veľkej Británii, Francúzsku, Švédsku, Taliansku a Španielsku. Vo Francúzsku, Švédsku, Taliansku a Švajčiarsku sú najobľúbenejšie stránky štátnych železníc: @ www.sncf.fr, @ www.sj.se, @ www.trenitalia.it, @ www.sbb.ch