Európania obľubujú cestovné stránky

Návštevnosť cestovných webových stránok vzrástla v Nemecku, Francúzsku a Británii za posledných šesť mesiacov asi o milión. Podľa prieskumu firmy Jupiter MMXI (@ www .jupitermmxi.com) kliklo v Nemecku napríklad v apríli 2001 na cestovné stránky asi ...

Návštevnosť cestovných webových stránok vzrástla v Nemecku, Francúzsku a Británii za posledných šesť mesiacov asi o milión. Podľa prieskumu firmy Jupiter MMXI (@ www .jupitermmxi.com) kliklo v Nemecku napríklad v apríli 2001 na cestovné stránky asi 3,56 milióna ľudí. V októbri minulého roku to bolo iba 2,56 miliónov. Británia zaznamenala nárast unikátnych návštevníkov z 3,1 na 4 milióny, Francúzi išli tiež nahor z 1,5 na 2,4 milióny. V priemere sa používatelia internetu v týchto troch krajinách venujú asi 20 minút za mesiac cestovným ponukám. Okrem vyhľadávania last-minute-zájazdov sa teší veľkej obľube plánovanie dovolenky. Pritom si možno všimnúť sezónne trendy. V Británii a v Nemecku dosahuje návštevnosť týchto stránok vrchol v januári, februári a júli. Vo Francúzsku je najvyšší počet klikov v júli a v marci. Najobľúbenejšie stránky, ktoré navyše ponúkajú cestovné lístky a letenky alebo aspoň informácie o nich. Najnavštevovanejšími stránkami boli v apríli 2001 v Nemecku Bahn.de (1,6 miliónov návštevníkov) Reiseplanung .de (dosah 2,7 %) a Lufthansa.de (348 000 návštevníkov). Štvrté a piate miesto obsadili Lastminute.de a Ltur.de. Lastminute je podľa Jupiter MMXI jediný prevádzkovateľ, ktorý sa dokázal umiestniť vždy v prvej desiatke aj vo Veľkej Británii, Francúzsku, Švédsku, Taliansku a Španielsku. Vo Francúzsku, Švédsku, Taliansku a Švajčiarsku sú najobľúbenejšie stránky štátnych železníc: @ www.sncf.fr, @ www.sj.se, @ www.trenitalia.it, @ www.sbb.ch

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 537
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 220
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 703
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 936
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 953
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 907
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 815
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 463
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu