Priemerný počet kliknutí na reklamný banner predstavoval v apríli v Nemecku 0,54 percent, čo je viac ako celosvetový priemer (0,38 percent). Vyplýva to z prieskumu Nielsen/NetRatings Global Internet Index. Najčastejšie klikajú na bannery Španieli (0,59 %), Švédi (0,58 %), Dáni (0,57 %), za nimi nasleduje Hongkong (0,54 %) a Nemecko. Najmenší záujem o bannery prejavujú surferi v Singapure: tamojší počet kliknutí sa pohybuje pri úrovni 0,17%. Jedna session v internete trvá surferom v celosvetovom priemere asi 31 minút a navštívia 15 rôznych stránok. Čas, ktorý používatelia internetu strávia online za jeden mesiac, klesol v porovnaní s marcom asi o pol hodinu - na rovných 9 hodín. V Nemecku sú používatelia internetu v priemere asi 29 minút online a navštívia pritom 26 stránok. Webové stránky s najväčším celosvetovým dosahom boli v apríli Yahoo (dosah 53 %) pred stránkami MSN, AOL Time Warner, Lycos a Microsoft. Internetová aukčná sieň eBay s asi 10-percentým celosvetovým dosahom obsadila 10. miesto, Amazon zastáva 12. a T-Online 25. pozíciu. „Burza“ na zdieľanie hudby Napster zaznamenala v apríli o 14 percent menej návštevníkov ako v marci a so svojím dosahom 7,8 % obsadila 17. miesto. ACNielsen eRatings sleduje súkromné využívanie internetu asi 162 500 surferov v 23 krajinách.