Za 18 mesiacov zaplatil bratislavský zákazník za rozšírený súbor o 1440 korún viac, ako mal. V iných mestách je tento preplatok ešte vyšší.
Všetci dlhodobejší zákazníci preto dostali do konca roku 2002 od UPC vernostnú zľavu. Za 5 mesiacov sa im tak vrátilo 355 korún.
Aby zákazník dostal naspäť všetky svoje peniaze, musela by vernostná zľava trvať aspoň 20 mesiacov.
Starý za nový
Káblová televízia láka i nových zákazníkov. Ponúka im výmenu starého analógového satelitu za nový digitálny.
Spoločnosť odkúpi od klienta starú anténu za symbolickú korunu a novú mu prenajme.
UPC však má aj podmienku - klient si musí zaplatiť službu UPC Direct.
Zákazník síce za prenájom satelitu káblovej televízii neplatí, ale ak sa rozhodne ukončiť s UPC zmluvu, zostane bez satelitu, pretože ho musí vrátiť.
Starý už spoločnosti predal - ten zostane jej vlastníctvom.