Obrat skupiny dosiahol za prvý polrok 32,4 milióna eur.
Firma prvý obchod vo Veľkej Británii otvorila včera na londýnskom predmestí Sutton, kde žije väčšinou stredná vrstva. „Obchod Beate Uhse má strategickú polohu … v rušnej časti hlavnej triedy presne oproti McDonald‘s,“ povedal šéf obchodov v Británii Michael Vaughan.
Podľa firmy jej tradičnými zákazníkmi – z deväťdesiatich percent – sú muži. Ale internetový a zásielkový obchod je populárnejší zasa medzi ženami a aj nové obchody sa zamerajú hlavne na lukratívny ženský trh. „Očakávame, že 65 až 70 percent zákazníkov budú ženy, nakupujúce samy pre seba,“ povedal Vaughan.
Nový obchod je založený na koncepcii pochádzajúcej z Nórska, teda nepredáva videokazety a zameria sa hlavne na bielizeň, povedal šéf finančného oddelenia Otto Lindemann. Vaughan dodal, že britské prísne pravidlá na udeľovanie licencií sexshopom bránia nápadne vystavovať sexuálne pomôcky, hoci budú predávané v diskrétnejšej zóne v zadnej časti obchodu.
Na otázku, ako chce firma konkurovať britskej sieti Ann Summers, hovorca firmy reagoval, že Beate Uhse sa zameriava na bohatších zákazníkov, ktorí si viac potrpia na módu.
Skupinu Beate Uhse založila pred vyše polstoročím žena, bývalá pilotka nemeckých vzdušných síl Beate Uhse. Značku dnes pozná 90 percent Nemcov. Ak bude projekt úspešný, rozšíri pôsobnosť do ďalších miest v Británii, dodal Vaughan.
(reuters)