Hamburg 17. októbra (TASR) - Televízna súťažná relácia Milionár sa môže stať modernou klasikou, tvrdí Günther Jauch, moderátor nemeckej mutácie televíznej šou, ktorú pod názvom Wer wird Milionär (Kto sa stane milionárom) vysiela komerčná spoločnosť RTL.
Po troch rokoch, ktoré 46-ročný moderátor strávil ako protihráč uchádzačov o rekordné výhry, je podľa jeho názoru jasné, že kandidáti sa stali profesionálnejšími, robia menej taktických chýb, šetria si žolíkov a v neposlednom rade aj viac riskujú.
Günther Jauch priznáva, že pri moderovaní si aj on rozšíril vedomosti, napríklad o to, ako sa volal sprievodca Edmunda Hillaryho pri zdolaní Mount Everestu, či ktorí členovia skupiny Bee Gees sú dvojčatá alebo s kým má Nemecko najdlhšiu štátnu hranicu.
V prvý novembrový večer odvysiela RTL 250. vydanie súťaže, ktorej sledovanosť dosiahla aj v Nemecku mimoriadnu úroveň: v súčasnosti doma pri obrazovke "súťaží" v priemere viac ako deväť miliónov divákov.