Reprezentácii vo futbale 25 miliónov

BRATISLAVA - Reklamný a marketingový partner Slovenského futbalového zväzu (SFZ), spoločnosť Šport Progress rozdelí po skončení superligovej sezóny 2001/2002 medzi jednotlivé mužstvá 41 miliónov korún. Majster získa 5 mil. a vypadávajúci 2,8 mil. Ďalších

25 mil. korún pôjde na konto SFZ pre reprezentáciu. Vysielacie práva na domáce zápasy národného tímu získala verejnoprávna STV, ktorá odvysiela aj 8 vybraných stretnutí najvyššej súťaže, pričom vynovená relácia Tango bude mať konkurenciu v projekte TV Markíza pod názvom Gól M.

„Gól M bude 35- až 40-minútový publicistický magazín, ale budú ho mať pod palcom v súkromnej TV Markíza, ktorá získala práva na dva roky plus opciu na rok. Na domácom trhu sa bude výraznejšie prezentovať aj platený televízny kanál Sport 1, ktorý získal na najbližšie tri ročníky práva na odvysielanie minimálne dvadsiatich priamych prenosov Superligy a vybraných súbojov Slovenského pohára,“ povedal generálny riaditeľ Šport Progressu Vojtech Miklós. „Kľúčovou z hľadiska marketingovej stratégie je pre nás naďalej reprezentácia. Zatiaľ sme nedoriešili, ktorá spoločnosť získa práva na stretnutia národného mužstva v zahraničí, ale niektoré veci sme už predrokovali. Druhým produktom je Superliga a Slovenský pohár, kde sa výrazne bude angažovať Sport 1. Všetci partneri majú svojím spôsobom zabezpečenú exkluzivitu.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prerozdelenie finančných prostriedkov z uvedeného balíka zabezpečí SFZ. „Na poslednom zasadnutí ligovej komisie sme dohodli kľúč. Dosiahli sme zhodu, v kluboch zavládla spokojnosť,“ povedal zástupca SFZ Dušan Huňady. „Pevne veríme, že po problémoch v STV, keď sa niektoré stretnutia jarnej časti ligy neodvysielali, takáto situácia už nenastane.“

Generálny riaditeľ Sportu 1 Václav Kvasnička priznal, že na slovenskom trhu zatiaľ spoločnosť očakávaný úspech nedosiahla. „Sledovanosť je nižšia, podiel vášho trhu na sledovanosti je 20-percentný, mal by byť 30-percentný. Hracie dni sme ešte nedohodli, kalendár chceme zladiť so zahraničnými súťažami,“ povedal V. Kvasnička.

Zaujímavá je informácia o trhovej hodnote televíznych práv na Superligu. „Cena sa pohybuje od 50 mil. do 70 mil. Sk, Šport Progress sa priblížil k méte 40 miliónov,“ objasnil V. Miklós. (tasr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 586
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 303
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 120
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 913
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 862
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 395
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu