13 – 33 bodov
Vás veru nemusia presviedčať o výhodnosti nejakej kúpy. Stačí, že vám zopárkrát zopakujú reklamný slogan, alebo vidíte preškrtnuté vyššie ceny – a už vás majú. Chytíte sa do osídiel reklamy, a ešte budete presvedčený o tom, že ste k svojmu rozhodnutiu dospeli bez vonkajšieho ovplyvňovania. A nielen to. Aj vy sám sa stanete vášnivým propagátorom „výhodnej“ kúpy u všetkých svojich priateľov a známych.
34 – 55 bodov
Dobre viete, že ustavične opakovaným sloganom o výhodnom nákupe sa len ťažko odoláva. Preto sa snažíte zo všetkých síl nepodľahnúť a urobiť si na výhodnosť nákupu vlastný názor. Napriek všetkým lákadlám sa vám to veľakrát aj podarí. Sú však prípady, keď je to jednoducho aj na vás prisilné. Podľahnete, ani neviete ako, a kúpite aj to, čo ste pôvodne nechceli.
56 – 76 bodov
Vy ste chodiaca antireklama. Len čo sa vás snaží nejaký reklamný slogan presvedčiť, že niečo je biele, pre vás to bude automaticky čierne. Na každej „výhodnej“ ponuke nájdete toľko nedostatkov, že pre vás stráca napriek ohlasovanej výhodnosti akúkoľvek lukratívnosť. A že si nenechávate svoje zistenia len pre seba, to je úplne samozrejmé. Vás, s vaším talentom na odrádzanie od „výhodných“ kúp, by si mala najímať konkurencia – to by sa jej potom obchodovalo.