Predstavte si situáciu, že ste potrebovali informáciu o finančných transakciách v banke. Budova banky bola často ďaleko. Teraz však prístup k takýmto informáciám prestáva byť problémom. Dokonalá informačná technika nahráva bankovým službám a vďaka nej môže byť zákazník v banke, aj keď fyzicky neprekročí dvere.
Unibanka a jej UniTel
Bližšie k zákazníkom pomocou telefónnych liniek sa dostala od konca augusta UniBanka, keď začala komerčnú prevádzku svojho call centra pod obchodným názvom UniTel. Služba UniTel je prístupná prostredníctvom bezplatného telefónneho čísla 0800 180 180 počas pracovných dní od 7.00 do 19.00 hodiny. Môžu ju využívať terajší i potenciálni klienti banky. Prostredníctvom UniTel-u možno získavať rôzne druhy informácií o banke, ponúkaných produktoch, poskytovaných službách a pracovať so svojimi účtami na aktívnej alebo pasívnej úrovni. Ak ste, alebo nie ste klientom UniBanky a potrebujete sa dozvedieť len informácie o banke, ponúkaných produktoch alebo poskytovaných službách, stačí, keď vytočíte číslo 0800 180 180 a operátori služby UniTel vám požadované informácie radi poskytnú.
Ak ste klientom UniBanky a máte záujem spravovať si svoje účty prostredníctvom služby UniTel, stačí, ak o sprístupnenie tejto služby osobne požiadate na tom obchodnom mieste banky, ktoré vedie váš účet. Tu vám zamestnanci banky odovzdajú príslušné prístupové kódy a podrobne vysvetlia, čo všetko a akým spôsobom môžete so svojimi účtami prostredníctvom služby UniTel robiť. V rámci ponúkaného balíka služieb sa môžete napríklad informovať o zostatkoch na účtoch, uskutočnených transakciách, vydaných platobných kartách, ale taktiež môžete zadávať domáce prevodné príkazy na úhradu. Bezpečnosť prístupu ku klientskym účtom prostredníctvom tejto služby je zabezpečená na profesionálnej úrovni. Všetky hovory sa automaticky zaznamenávajú a klienti môžu manipulovať so svojimi účtami len po ich jednoznačnej pozitívnej identifikácii. Identifikácia klientov je zabezpečená klientskym číslom, prístupovým heslom a PIN. Začatím prevádzky služby UniTel urobila UniBanka ďalší významný krok pri zvyšovaní kvality a komfortu poskytovaných služieb a približovaní sa k požiadavkám klientov. Prostredníctvom tejto služby môžu klienti banky pracovať so svojimi účtami z pohodlia svojho domova, pracoviska alebo z ktoréhokoľvek miesta, kde majú poruke telefón.
Služby UniTel-u
* Informácie o banke a jej obchodnej sieti, hospodárskych výsledkoch, ponúkaných produktoch a poskytovaných službách a o kurzoch vybraných mien.
* Informácie o zostatkoch na účtoch, uskutočnených transakciách, vydaných platobných kartách, zadaných trvalých prevodných príkazoch na úhradu, povolených inkasách, zadaných rezerváciách, o úročení účtov, periodicite generovania výpisov a spôsobe ich zasielania.
* Prijímanie a spracovanie domácich jednorazových platobných príkazov na úhradu.
* Blokovanie všetkých druhov platobných kariet a odblokovanie vybraných druhov platobných kariet vydaných bankou. (r)