Od polovice septembra štartuje v Čechách hudobná stanica

BRATISLAVA 8. septembra (SITA) - V polovici septembra odštartuje skúšobné vysielanie nová česká hudobná Stanica O. Ako pre agentúru SITA uviedla jej produkčná Jana Krátka, pôjde o televíziu šírenú pomocou satelitného a káblového vysielania, takže si ju bu

dú môcť pozrieť aj slovenskí diváci. Vedenie Stanice O preto v súčasnosti rokujú so slovenskými káblovými operátormi, aby signál televízie mohol byť šírený aj na slovenskom území. V prvých mesiacoch bude príjem televízie bezplatný, v budúcnosti sa to však možno zmení, dodala Krátka. Konateľ spoločnosti TV Servis, ktorá začiatkom júla získala licenciu na prevádzkovanie slovenskej hudobnej stanice Music Channel Róbert Oravec vníma Stanicu O ako konkurenciu. "Zatiaľ sa jej však nebojíme", konštatoval Oravec.
Stanica O bude podobnou televíziou ako je medzinárodná MTV. Jej program budú na 90 percent tvoriť hudobné klipy, pričom chce osloviť mladých divákov vo veku od 15 do 25 rokov. Väčšinu vysielania by mala venovať českej a slovenskej hudbe. Súčasťou programu budú aj diskusie s českými a slovenskými interpretmi, v nedeľu sa zameria aj na deti. Vedúcim redaktorov bude hudobný dramaturg David Berdych. Program stanice pripravujú tvorcovia bývalého pražského rádia Limonádový Joe, ktoré bolo v Čechách veľmi populárne.
Osloviť divákov vo veku 15 až 35 rokov chce aj slovenská stanica Music Channel. V 24-hodinovom vysielaní chce ponúknuť 70 percent zahraničnej produkcie, 20 percent priestoru dostanú slovenskí a českí interpreti a asi 10 percent dostane alternatívna scéna. Väčšina programov bude pritom patriť hudbe 90. rokov, ale okrem hudobných klipov chce televízia ponúknuť aj spravodajstvo a publicistiku. Aj Music Channel by mala byť v budúcnosti šírená cez káblové rozvody. Vďaka 13 získaným frekvenciám pritom pokryje asi 20 percent slovenského územia.

bl;ve
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 360
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 948
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 147
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 991
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 045
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 673
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 625
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu