TEMPO PLUS nie je len nová strešná značka palív zo Slovnaftu

V rámci schválenej maloobchodnej stratégie Slovnaft do roku 2005 investuje do rozvoja vlastnej siete čerpacích staníc 5,4 miliárd korún. Tento ambiciózny projekt sleduje jeden cieľ - vlastniť nielen najväčšiu ale aj najmodernejšiu sieť čerpacích staníc ..

V rámci schválenej maloobchodnej stratégie Slovnaft do roku 2005 investuje do rozvoja vlastnej siete čerpacích staníc 5,4 miliárd korún. Tento ambiciózny projekt sleduje jeden cieľ - vlastniť nielen najväčšiu ale aj najmodernejšiu sieť čerpacích staníc na domácom trhu, schopnú v každom smere konkurovať čerpacím staniciam zahraničných spoločností. Jedným zo zásadných krokov napĺňania tejto vízie bolo aj uvedenie nových motorových palív s názvom TEMPO PLUS, ktoré motoristi tankujú na čerpacích staniciach Slovnaft od júna tohto roku. Bližšie informácie o najnovších palivách z Vlčieho hrdla nám poskytla riaditeľka odboru marketingu a cien čerpacích staníc Ing. Agnes Bětáková.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

l Čo bolo impulzom pre uvedenie novej strešnej značky pre všetky typy palív v sieti čerpacích staníc Slovnaft?

- Slovnaft je známy ako veľká a tradičná slovenská firma. Jeho ambíciou je stať sa aj v oblasti maloobchodného predaja veľmi modernou a pružnou spoločnosťou. Aby túto ambíciu naplnil, vrcholný manažment spoločnosti schválil v roku 2001 veľmi odvážnu obchodnú stratégiu. V rámci nej realizuje a v blízkej budúcnosti bude realizovať viacero zásadných krokov smerujúcich k vylepšeniu pozície vlastnej siete čerpacích staníc a celkovej zmene imidžu tradičnej slovenskej firmy na vyspelú spoločnosť stredoeurópskeho rázu, ktorá je na trhu lídrom nielen počtom čerpacích staníc ale aj lídrom v oblasti kvality predávaných palív a poskytovania služieb. Jedným z dôležitých krokov na ceste k zlepšeniu imidžu ako aj obchodných výsledkov našej spoločnosti bolo aj uvedenie vlastnej značky motorových palív do sieti čerpacích staníc Slovnaftu.

SkryťVypnúť reklamu

l Hovorí sa, že výnimočný produkt sa predáva sám, ale predsa, v čom sú najnovšie palivá Slovnaftu „plusom“ pre zákazníkov?

- Uvádzanie našich nových motorových palív na trh priro-dzene nie je len o zmene značky. Palivá TEMPO PLUS sú horúcou novinkou najmä kvôli kvalitatívnym parametrom. Unikát-na kombinácii základového paliva a nových vysoko účinných aditív šitých na mieru je jednoducho to najlepšie, čo sa motoristom v súčasnosti ponúka. A nielen na slovenské pomery ale v celosvetovom meradle. Palivá TEMPO PLUS totiž už dnes spĺňajú Európske normy, ktoré vstúpia do platnosti až od roku 2005 a teda s dostatočnou rezervou spĺňajú požiadavky aj tých najnáročnejších motorov. Jedinečná skladba aditív výrazne zvyšuje úžitkové vlastnosti automobilov - zvýšenie výkonu motora, zlepšenie akcelerácie.

SkryťVypnúť reklamu

Na druhej strane nové palivá zabezpečujú zníženie zaťaženia motora, odstránenie usadenín na ventiloch, menšie opotrebovanie palivovej sústavy a zníženie tvorby výfukových emisií a zníženie spotreby paliva. Ďalším benefitom pre motoristov je, že za palivá vyššej kvality nebudú platiť viac ako doteraz. Snahou spoločnosti Slovnaft bolo ponúknuť palivá špičkovej kvality za nezmenenú cenu pre všetkých motoristov.

Peter Galovič

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 340
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 911
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 389
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu