SERGEJ MICHALIČ, hovorca SDKÚ: „Môžem sa stotožniť s názorom, ktorý vyslovili experti na reklamu. Keď politik niečo považuje za kľúčové, tak to povie v jednej aj v druhej relácii. Musí využívať každú príležitosť na to, aby povedali to, čo považujú za podstatné vo volebnej kampani.“
PAVOL ABRHAN, šéf volebného štábu KDH : „Stabilita a nádej je súčasťou našej kampane, ale je to aj naša predstava o budúcnosti Slovenska. Nie sú to vymyslené frázy, ale to je to, čo KDH v poslednom období uskutočňovalo a chce v budúcnosti uskutočňovať. Keby mal Pavol Hrušovský zakaždým hovoriť niečo iné, tak by mohli byť jeho slová spochybnené.“
FEDOR FLAŠÍK, šéf kampane Smeru: „Jasné, že sa zdá, že politici odpovedajú šesťdesiatkrát to isté, pretože otázky sa stále opakujú. Svoje názory politik nemá prečo meniť. Fico by tieto frázy najradšej neopakoval. U nás neplatí, že stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. V Smere na to nemáme nijakú zvláštnu mágiu.“
(miš)