Asi áno. Ľudia si totiž nevážia duševné hodnoty. Za Janou (Kirschnerovou) chodia fanúšikovia s pirátskymi nosičmi pre podpis. Takéto albumy nepodpisuje, vysvetlí im, že nemajú žiadnu hodnotu. Na druhej strane som hrdý, že Janin album si kúpilo dosť ľudí v originálnej podobe. Ja si tiež kupujem originály a napálené CD sa mi bridí.
Peter Riava, generálny riaditeľ vydavateľstva Universal:
Určite áno, sme jedni zo spoluorganizátorov. Názov kampane je výstižný: Kradnúť sa nemá. „Vďaka“ pirátstvu sa znižujú naše tržby a s tým aj šance podporiť mladé kapely. Národné pobočky vydavateľov totiž stoja a padajú na domácich kapelách.
Kampaňou chceme dostať do povedomia verejnosti pojem hudobnej brandže a problémy, s ktorými sa stretáva. Jednoducho - útok na morálku ľudí.
Maroš Hečko, spevák, hudobník, textár (Free Faces, Bezmocná hŕstka):
Nič by som nepodporil. Mám na to dva pohľady: na jednej strane by som plne podporil kampaň v tom zmysle, že CD je s obalom aj nahranou hudbou kompaktná vec a napáleným cédečkom sa zabije polovica umeleckého kusu.
Na druhej strane je to len špinavá politika veľkých spoločností, ktoré vlastnia patent na CD a ktoré zvýšením cien nosičov donútili ľudí napaľovať si CD. Všetky vydavateľstvá sú prepojené do veľkých korporácií, ktoré len manipulujú ľudí. (dv)