Zoznam vybraných predvolebných iniciatív MVO

Šetrite si svoj hlas na september (Mediálny inštitút a Juraj Vaculík - Creative Studio) - projekt s mediálnym pôsobením na celom Slovensku najmä cez billboardy a televízne šoty. Základné posolstvo: „Šetrite si svoj hlas na september, lebo v septembri ...

Šetrite si svoj hlas na september (Mediálny inštitút a Juraj Vaculík - Creative Studio) - projekt s mediálnym pôsobením na celom Slovensku najmä cez billboardy a televízne šoty. Základné posolstvo: „Šetrite si svoj hlas na september, lebo v septembri váš hlas rozhodne.“

Nie je nám to jedno (Hlava 98 a Občianske OKO) - cieľom je motivovať ľudí, aby išli voliť. Projekt odštartovala rovnomenná výzva v médiách. Iniciatívu NIEJENÁMTOJEDNO možno podporiť odtlačkom prsta na podpisový hárok. Súčasťou kampane sú okrem iného billboardy, televízne a rozhlasové šoty, tričká, a inzercia v tlači.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Rock volieb ‘02 (Nadácia Pontis) - cieľom je prispieť k zvýšeniu volebnej účasti mladých ľudí, najmä z radov 300-tisíc prvovoličov. Heslo kampane: „Ak nevolíš, nesťažuj sa!“ Jej súčasťou sú miestne podujatia, autobus putujúci po hudobných koncertoch - tzv. Bus Tour, internetová kampaň, reklamné šoty v lokálnych televíziách a kinách.

Všetky tri projekty sú súčasťou kampane VOĽBA 2002, ktorú robí Mediálny inštitút v spolupráci s Juraj Vaculík - Creative Studio.

Nevyberaj úsmev (Inštitút pre občianske vzdelávanie) - cieľom je osloviť najmä prvo- a druhovoličov cez internet. Na webovej stránke prezentuje činnosť politikov od roku 1994 po súčasnosť. V spolupráci s Rock volieb ‘02 sú rozširované letáky. Pre stredné a vysoké školy sa pripravuje CD.

SkryťVypnúť reklamu

My rozhodneme (Inštitút pre verejné otázky) - publikácia je zmesou odpovedí 333 ľudí z rôznych sfér života na dve otázky - Prečo pôjdem voliť? Čo je pre mňa dôležité pri mojom rozhodovaní? Jej súčasťou je tiež historický prehľad volieb na Slovensku. (joč)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 341
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 902
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 689
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 181
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 698
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 300
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 707
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 604
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu