Reklamy sa 11. septembra v USA nebudú vysielať

Los Angeles 31. júla (TASR) - Diváci amerických televíznych staníc 11. septembra, v deň prvého výročia teroristických útokov na USA, uvidia na obrazovkách ...

Los Angeles 31. júla (TASR) - Diváci amerických televíznych staníc 11. septembra, v deň prvého výročia teroristických útokov na USA, uvidia na obrazovkách len veľmi málo alebo žiadnu reklamu.

Všetky veľké televízne spoločnosti plánujú celodenné vysielanie o útokoch na New York a Washington a reklamy by sa v ten deň nemali objaviť, aby nevznikol dojem, že výrobcovia profitujú na tragédii.

Neochota výrobcov reklamovať nealkoholické nápoje, autá či šampóny v súvislosti s útokmi núti televízne spoločnosti hľadať sponzorstvo typu "túto reláciu vám prináša...". "Existuje veľa klientov, ktorí sa nechcú podpísať pod plánované relácie o 11. septembri," povedal nemenovaný zdroj z newyorskej mediálnej agentúry pre Reuters. Niektorí klienti sa rozhodli 11. septembra stiahnuť svoje reklamy úplne: medzi nimi je napr. PepsiCo Inc. či výrobca počítačov Dell Computer Corp.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ďalší zadávatelia reklamy budú svoje produkty zviditeľňovať štýlom verejných služieb, napríklad pomocou odkazov s prejavmi sústrasti a spomienok na obete útokov. Spoločnosť Nextel Communications takto sponzorovala vysokohodnotený dokument o útokoch na Svetové obchodné centrum (WTC) televíznej stanice CBS odvysielaný v marci. Túto reláciu budú reprízovať 8. septembra.

Najvýznamnejšie televízne spoločnosti - NBC, CBS, ABC a Fox - po útokoch na WTC a Pentagón a páde uneseného lietadla v Pennsylvánii štyri dni vysielali len spravodajstvo bez reklamy. Všetky stanice plánujú na 11. september relácie o útokoch, ktoré si vyžiadali 3000 obetí.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 317
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 831
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 685
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 218
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 716
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 373
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 743
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu