Čo budú robiť tí, čo nemajú autobusy

SDĽ

Kampaň SDĽ bude v štýle od dverí k dverám. Predstavitelia strany budú vyhľadávať osobný kontakt s občanmi na mítingoch alebo mimo nich. Slovensko si v SDĽ rozdelili na časti, v každej z nich bude iný volebný líder. Kampaň budú viesť spoločne s SDSS a SOP. Podľa Pavla Hamžíka z SOP sa budú presúvať osobnými autami. Počas mítingov plánujú aj vystúpenia miestnych hudobných skupín, väčšinou folklórnych.

KDH

Zaujímavú kampaň – tzv. britskú – sa pokúša robiť KDH. Nespočíva v mítingoch ani vo veľkých akciách. Známe tváre KDH sa v centrách miest prechádzajú, debatujú s ľuďmi a rozdávajú propagačné materiály. V niektorých mestách majú osobné debaty na ulici veľký úspech, ale už sa stretli aj s absolútnym nezáujmom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

HZDS

Strana si určila jedného volebného lídra pre celé Slovensko, ktorým je Vladimír Mečiar, a ôsmich pre jednotlivé regióny. Forma kampane v každom regióne závisí od predstáv a možností tamojších predstaviteľov. Prevládať by mali klasické mítingy a neformálne stretnutia s občanmi na uliciach, ale aj návštevy v domácnostiach. Kandidáti z Trenčianskeho kraja neodolali všeobecnému trendu a svoj región precestujú v „autobuse slovenskej výroby“, povedal Miroslav Maxon. Vystúpenia rôznych skupín či podávanie guláša a piva zdarma by mali byť tento rok skromnejšie.

SMK

Podľa predsedu Bélu Bugára použije jeho strana rovnakú formu kampane, aká sa osvedčila už vo voľbách pred štyrmi rokmi. „To znamená kontakt s voličmi. My ešte kampaň nevedieme, začína sa pre nás až 21. augusta,“ hovorí Bugár. Jednu novinku SMK však predsa len pripravuje. „Na rozdiel od predchádzajúcej kampane budeme mať aj jeden billboard,“ tvrdí Bugár.

SkryťVypnúť reklamu

DS

„My mítingy robiť nebudeme, ľudia toho majú po krk,“ povedal predseda DS Ľudovít Kaník, podľa ktorého bude hlavný dôraz na osobnom styku s voličmi. „Chodíme aj do dedín a zapadnutých kútov Slovenska,“ hovorí Kaník. Kaník sa pokúša získať voličov aj tým, že jeho telefónne číslo je zverejnené na všetkých propagačných materiáloch strany.

SNS

Plánuje kampaň prostredníctvom mítingov v jednotlivých mestách. Počas veľkých akcií, napríklad folklórnych slávností vo Východnej, zhadzovala z lietadla letáky. (rf, rp)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 534
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 208
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 908
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 952
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 857
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 809
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 467
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu