Anglický autobus nepritiahol

„Takto by to malo vyzerať vždy, nielen pred voľbami. Politici by mali medzi ľudí chodiť stále,“ myslí si Rudolf Kadiš, ktorý sa včera pristavil na Námestí SNP v Bratislave pri červenom autobuse SDA.

SDA si na kampaň prenajala poschodový červený autobus známy z londýnskych ulíc. Prenájom bude stranu stáť štyritisíc korún denne a do volieb chce s autobusom urobiť po Slovensku dva okruhy. Český majiteľ autobusu povedal, že autobus vyrobili v roku 1972 a na sto kilometrov spotrebuje 13 litrov nafty.

„Budeme chodiť aj po bočných cestách. Autobus plní základný účel – priťahuje ľudí, aby sme s nimi mohli viesť dialóg,“ hovorí o kampani predseda SDA Milan Ftáčnik.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úspech nie je zaručený. Včera sa pri červenom autobuse, ktorý sa volá Weissbus, veľa ľudí nezastavovalo.

SkryťVypnúť reklamu

Možno aj preto, že akcia sa začala o desiatej predpoludním, keď ešte po Bratislave veľa ľudí nechodilo. Zriedkavo sa našiel niekto, kto využil šancu porozprávať sa s politikmi. Podstatnú časť prizerajúcich sa tvorili novinári a ľudia blízki SDA.

Väčšina okoloidúcich si autobus iba pozrela a ponáhľala sa ďalej. „Televíziu pozerám a čítam aj noviny, tak načo,“ odpovedal jeden z opýtaných na otázku, prečo nevyužije šancu a neporozpráva sa s prítomnými politikmi o svojich problémoch.

Volebný líder SDA Peter Weiss si chce na cesty po Slovensku zobrať aj niečo na čítanie. „Hore sa dá aj opaľovať, to som ešte tento rok nestihol,“ naznačil, ako chce využiť horné, nezakryté poschodie autobusu. Času bude mať dosť, maximálna rýchlosť dvojposchového autobusu je iba 70 kilometrov za hodinu.

SkryťVypnúť reklamu

Zafarbenie autobusu je doplnené aj o farby slovenskej trikolóry. Podľa Weissa to znázorňuje, že SDA je „slovenská, vlastenecká strana“. Tvrdí, že londýnsky autobus naznačuje aj spriaznenosť jeho strany s Labour Party britského premiéra Tonyho Blaira. (rp)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 532
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 200
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 895
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 958
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 824
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 803
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu