Do TV JOJ vstupuje slovenský partner GRAFOBAL GROUP

BRATISLAVA 19. júla (SITA) - Na predaji 50% podielu v MAC TV, ktorá vlastní licenciu na prevádzkovanie televízie TV JOJ, sa dohodol súčasný majoritný vlastník spoločnosť Česká produkční invest (ČPI) zo skupiny MEF Holding so slovenskou spoločnosťou GRAFOB

AL GROUP. V novej štruktúre spoločníkov MAC TV patrí teda 20% Českej produkční invest, 30% slovenskému podnikateľovi a spolumajiteľovi MEF Holdingu Vladimírovi Komárovi a 50% GRAFOBALU GROUP. V súvislosti s predajom dôjde tiež k zmenám na postoch konateľov spoločnosti MAC TV, keď Jiřího Šmejca a Martina Schaffera nahradí Vladimír Komár a Pavel Horváth. Všetky zmeny ešte podliehajú vyjadreniu Rady pre vysielanie a retransmisiu SR.
MEF Holding je spokojný s rozbehom projektu TV JOJ. A to s rastom sledovanosti, kvalitou produkovaných programov, ako aj nákladmi novej stanice. Dôvodom vstupu partnera je podľa vedúceho projektu TV JOJ Jana Gernera z ČPI situácia na slovenskom reklamnom trhu, na ktorom TV JOJ zatiaľ nezaujala zodpovedajúcu pozíciu. Nový partner, spoločnosť GRAFOBAL GROUP, má bohaté skúsenosti a dokáže sa na tomto trhu výborne orientovať, povedal. Vstup GRAFOBAL GROUP by mal pozíciu TV JOJ na reklamnom trhu v budúcnosti významne posilniť.
Podľa predsedu predstavenstva GRAFOBAL GROUP Ivana Kmotríka spoločnosť chcela vstúpiť do televízneho podnikania. Rozjazd TV JOJ považuje za vydarený a celý projekt za veľmi perspektívny. Kmotrík si myslí, že ako partneri si s MEF Holdingom majú čo ponúknuť.
Vstup nového partnera do projektu neovplyvní plánované fázy rozjazdu TV JOJ. Naďalej teda pokračujú prípravy na presun televízie do Bratislavy, ktorý by sa mal realizovať 30. septembra. Presunom do hlavného mesta odštartuje druhá fáza postupného vývoja televízie k plnoformátovosti. Generálnym riaditeľom TV JOJ zostáva Richard Rybníček.
Agentúru SITA o zmenách informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth.

rp;bl
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 133
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 528
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 189
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 553
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 409
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 222
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 920
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 857
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu