Fico plánuje pokračovať v billboardoch

BRATISLAVA - Útočnosť billboardov strany Smer sa pravdepodobne bude naďalej stupňovať. „Prijali sme stratégiu, že má význam robiť billboardy, len ak zaujmú. Tie naše môžu vyvolávať rôzne reakcie - pozitívne aj negatívne, ale mienime pokračovať v tomto ...

BRATISLAVA - Útočnosť billboardov strany Smer sa pravdepodobne bude naďalej stupňovať. „Prijali sme stratégiu, že má význam robiť billboardy, len ak zaujmú. Tie naše môžu vyvolávať rôzne reakcie - pozitívne aj negatívne, ale mienime pokračovať v tomto trende,“ tvrdí predseda Smeru Robert Fico.

Smer začal pred pár mesiacmi s útočením na oponentov prostredníctvom billboardov s heslami Kradlo sa za Mečiara, kradne sa za Dzurindu, neskôr pribudlo porovnanie veľkosti topánok predsedov SDKÚ, HZDS a Smeru, billboardy predstavili Roberta Fica ako slovenského čuvača či presviedčali, že má najväčšie dvere do Európy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Naposledy zaplnili mestá plagáty Smeru s holými detskými zadkami. Objavili sa aj pri kostoloch a trochu prekvapili veriacich.

Kam až sú imidžmejkri Smeru ochotní zájsť, aby upútali? „Nebolo by príliš taktické, keby som hovoril, kam až námety pôjdu, ale billboardy budú oveľa konkrétnejšie, pokiaľ ide o obsah programu strany. Naša kampaň zaujala, ale koho zaujme, ak tam bude napísané napríklad heslo Bude lepšie?“ odpovedal Fico.

Predseda Smeru včera predstavil volebný program strany. Je skôr stručný a nemá kapitoly podľa rezortov. Fico trvá na tom, že prioritou jeho strany je poriadok a slušný život.

Jednou z podmienok Smeru je prijatie zákona o preukazovaní pôvodu majetku, inak Smer do vlády nepôjde. V programe má najmä škrtanie verejných výdavkov, rušenie niektorých okresných úradov, dostavanie diaľnic, železničných koridorov. Ďalšími prioritami sú poľnohospodárstvo a motivácia mladých ľudí, aby ostali na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu

Smer už začal svoju kampaň s názvom Za 80 dní okolo Slovenska. Fico tvrdí, že je šokovaný, ako chodia ľudia na mítingy. V Beckove vraj mali o štvrtej popoludní na mítingu až 150 ľudí a na centrálne večerné mítingy chodí od štyristo do tisíc ľudí.

O úspechoch sa Fico snažil na tlačovej besede presvedčiť aj novinárov asi štvorminútovým zostrihom z mítingov. Na veľkej obrazovke debatovali lídri Smeru s ľuďmi, Pavol Hammel hral na gitare, Monika Beňová stála za mikrofónom a rozprávala, Fico hovoril pod tribúnou s účastníkmi mítingu. „Je to tvrdá drina. Musím vám teda povedať, že to nie je nič jednoduché,“ komentoval šot Fico. (rf)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 574
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 290
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 709
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 083
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 297
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 926
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 852
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 409
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu