Generation next: 22,7 percenta Škoda, 15,2 % Audi, 11,1 % Mercedes.
Miestny frajer: 41,5 % uviedlo prvú značku Škoda, 9,2 Mercedes.
Babka: 61,9 % hovorilo o škodovke, 11,6 % si spomenulo na Ladu.
Praktická žena: 45,9 % Škoda, 8,1 % Mazda.
Správny chlap: 31,9 % Škoda, 9,7 % Mercedes, 6,9 % Volkswagen.
Workaholik: 27,4 % Škoda, 9,7 % Audi a Volkswagen.
Mladý a šťastný: 34,8 % Škoda, 8 % BMW a Fiat, 7,2 % Audi.
Ambiciózny: 34,3 % Škoda, 9,3 % Mercedes, 9 % BMW, 7,7 % Audi.
Hĺbavý: 37,9 % Škoda, 7,9 % BMW, 7,4 % Fiat.
Stratený: 46,2 % Škoda, 7,2 % Mercedes, 6,3 % Lada, 6 % Daewoo.