
FOTO - Archív
V čase, keď bol Peter Kresánek primátorom, jeho priateľ Peter Klučka zastával funkciu riaditeľa dopravného podniku hlavného mesta. Potom sa stal konzultantom francúzskej firmy MTI, ktorá sa uchádzala o výstavbu bratislavského metra. Ako nominant KDH sa stal vedúcim úradu ministerstva dopravy, keď rezort viedol Gabriel Palacka, a v tej istej funkcii zostal aj po nástupe Jozefa Macejka. Zastupoval štát v spoločnosti Metro, v ktorej predtým obhajoval záujmy MTI. Po vzniku SDKÚ sa stal jej členom - zo strany vystúpil po prijatí zákona o štátnej službe, aby mohol zostať vo funkcii vedúceho úradu. Peter Klučka ako štátny úradník verejne tlmočil stanovisko, že v železničnom tendri je ponuka firmy Alstom oveľa výhodnejšia ako ponuka firmy Stadler. Podľa premiéra to boli práve „osoby z prostredia Petra Klučku“, ktoré sa postarali o zverejnenie Kresánkovho listu.