ú Új Szó a Práca (po štyri percentá) a Národná obroda (tri percentá). SME a Pravda si v porovnaní s údajmi z minulého roku vymenili pozície.
Po niektorom z denníkov, ktoré vychádzajú na Slovensku, siahne každý deň viac ako polovica občanov Slovenskej republiky. Čítanosť denníkov oproti posledným štyrom mesiacom minulého roku mierne vzrástla.
Trinástu vlnu prieskumu robil Market&Media&Lifestyle od 7. januára do 5. mája tohto roku na vzorke 2171 respondentov od 14 do 79 rokov.
Týždenníky maju pravidelných čitateľov v 68 percentách populácie, oproti predošlému obdobiu tiež mierne stúpla. Najčítanejšie sú týždenníky Plus 7 dní a Markíza (po 19 percent). Nasleduje Život (11 percent), Eurotelevízia (8 percent), Slovenka a Katolícke noviny majú po sedem percent, TV Komplet a Moment po päť.
Mimoriadne obľúbené sú aj mesačníky, ktoré majú na trhu najväčšie zastúpenie. Aspoň jeden titul si podobne ako týždenníky pravidelne prelistuje alebo prečíta 67 percent čitateľov. Mesačníky majú takúto čítanosť: Zdravie (13 percent), Záhradkár (12 percent), Ženský magazín a Dorka (po 11 percent), Eva (9) a Emma 8 percent čitateľov. Nasledujú Lišiak, Tabu, Minikrížovky, Dom a byt, a Auto motor a šport. (tasr)