„Jeden deň som schránku vyprázdnila, na druhý som to tam opäť našla,“ sťažovala sa obyvateľka z Idanskej ulice. „Mám pocit, že tú istú kávu rozdávali pred voľbami v roku 1998.“ Na balení nie je čitateľný dátum výroby a údaje o záručnej lehote chýbajú.
Mečiar v Košiciach kritizoval strany, ktoré už začali predvolebnú kampaň. „Myslíme si, že je to zavčasu, príliš nákladné a že všetky strany, ktoré do toho týmto systémom idú, robia chybu a porušujú pravidlá súťaže.“ HZDS podľa neho kampaň nezačalo.
Na otázku, ako teda vnímať jeho kávu v poštových schránkach, odpovedal: „Naši funkcionári sa mali pokúsiť o priame kontakty s občanmi a pýtať sa na problémy, ale nie robiť politickú kampaň.“ Podľa Mečiara HZDS nemá na veľkú predvolebnú kampaň peniaze. „Žijeme z toho, čo dostaneme zo štátnych príspevkov. Na kampaň zdroje nie sú. Skôr je to veľmi, veľmi skromné.“ Mečiara teší, že kampaň mu robia zadarmo štátne orgány a médiá. „Ďakujem, šetríte nám zdroje.“ (sen)