BRATISLAVA - Najsledovanejšou slovenskou televíziou zostáva súkromná stanica Markíza, ktorej program sleduje 73,9 percenta obyvateľov. Oproti novembru však klesla jej sledovanosť o 6,2 percenta. Na druhom mieste sa udržiava okruh STV 1, ktorý pozerá necelých 50 percent opýtaných (pokles od novembra o 7,6 percenta). Ďalej nasleduje STV 2 (22,2), televízia Joj (18), ktorú v novembri ešte ako TV Global sledovalo o 10,6 percenta divákov menej. TV Nova po stiahnutí z káblových rozvodov pozerá 12,7 percenta divákov a za ňou sa umiestnila spravodajská televízia TA3 (12,4%). Z ďalších českých staníc má TV Prima 8,6 % a ČT 1 7,5 %. Do prvej desiatky sa dostala aj televízia RTL klub a MTV 1.
Žiadnu televíznu stanicu nepozerá na Slovensku 5,5 percenta opýtaných, čo je nárast o 1,4 percenta.
Prieskum mediálneho správania obyvateľstva, uskutočnil od 13. do 19. mája na reprezentatívnej vzorke 3321 respondentov Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu. Opýtaní odpovedali na otázku, ktorú televíznu stanicu pozerali včera. (sita)