Reklama, ktorá najviac zabrala: Padá sniežik padá, padá sniežik…

BRATISLAVA - Najefektívnejšou reklamnou kampaňou za minulý rok bol šot EuroTelu s opakujúcimi sa veršami „Padá sniežik, padá, padá sniežik, padá, ej, ale som rada, ej, ale som rada…“ z dielne reklamnej agentúry MARK/BBDO. Spolu s ním aj reklamná kampaň ..

BRATISLAVA - Najefektívnejšou reklamnou kampaňou za minulý rok bol šot EuroTelu s opakujúcimi sa veršami „Padá sniežik, padá, padá sniežik, padá, ej, ale som rada, ej, ale som rada…“ z dielne reklamnej agentúry MARK/BBDO. Spolu s ním aj reklamná kampaň tej istej agentúry na mliečne výrobky značky Rajo. Rozhodla tak porota súťaže Effie Slovakia - obe kampane (Dvakrát viac a Rajo) získali Striebornú Effie. Zlato porota neudelila.

Reklama splní svoj účel podľa toho, koľko ľudí presvedčí, aby sa rozhodli tovar kúpiť. Na rozdiel od súťaže Zlatý klinec, kde sa posudzuje hlavne kreativita tvorcov reklamy, pri oceneniach Effie sa posudzuje efektivita výsledku ich práce - či splnil základný cieľ (spravidla zvýšiť predaj výrobku). Porota posudzuje všetko, čo patrí k dobrému marketingovému programu: plánovanie, prieskum trhu, kreativitu a account managment.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Štvrtý ročník súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie Slovakia zorganizoval Klub reklamných agentúr Slovenska v bratislavskom divadle Astorka.

Bronzovú Effie získala kampaň Quatro - nákup na splátky v predajni pre klienta Quatro, a. s., od reklamnej agentúry Wiktor/Leo Burnett. Kampaň s motívmi nahých siluet v modro-zlatom ladení priniesla klientovi dvojnásobný predaj zákazníckych kariet oproti plánu. Wiktor/Leo Burnett si v stredu večer odniesol ešte jednu Bronzovú Effie za vianočnú reklamnú kampaň na kartu Prima pre Globtel.

Bronzovú Effie získala aj reklamná kampaň pre Hospodárske noviny z dielne agentúry Soria & Grey.

Súťažilo devätnásť kampaní v siedmich kategóriách - od kampaní na jedlo, nápoje, kozmetiku až po finančné služby a kampane pre neziskové organizácie.

SkryťVypnúť reklamu

Vianočná kampaň EuroTelu Dvakrát viac získala v marci aj Strieborný klinec. (hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 339
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 908
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 868
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 390
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu