TV Markíza prišla podľa očakávaní s vlastným návrhom zavedenia peoplemetrov

Bratislava 9. apríla (TASR) - V záujme tvorby jednotnej mediálnej meny na Slovensku - teda ceny za televíznu reklamu - prišla TV Markíza s vlastným ...

Bratislava 9. apríla (TASR) - V záujme tvorby jednotnej mediálnej meny na Slovensku - teda ceny za televíznu reklamu - prišla TV Markíza s vlastným návrhom zavedenia peoplemetrov. Po minulotýždňovom bojkote stretnutia zvolaného generálnym riaditeľom TV JOJ Richardom Rybníčkom dnes TV Markíza informovala o spoločnej iniciatíve s STV.

V spolupráci s STV sa TV Markíza zaväzuje do 30. apríla 2002 vytvoriť platformu pre výberové konanie prevádzkovateľa peoplemetrového prieskumu na báze združenia právnych kancelárií, ktoré by malo zastupovať vysielateľov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spomínaný návrh podobne ako projekt TV JOJ predpokladá vytvorenie združenia s účasťou mediálnych agentúr a ostatných vysielateľov na trhu. Na otázku v čom sa predkladaný návrh líši od návrhu TV JOJ, sa zástupcovia oddelenia public relations TV Markíza pre TASR vyjadrili, že neposudzujú návrh TV JOJ. "My len pokračujeme kontinuálne tam, kde sme rokovaniami s STV na sklonku minulého a v januári tohto roku dospeli," dodali.

Rozhovory o zavedení peoplemetrov, teda elektronického merania sledovanosti, prebiehajú už niekoľko rokov. Okrem TV Markíza a STV sa na nich zúčastňovali aj TV Luna a TV Global. TV Luna však po čase zanikla a TV Global sa na nich prestala zúčastňovať, keď na slovenský mediálny trh vstúpila firma Prvá investiční.

SkryťVypnúť reklamu

*ika na

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 606
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 341
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 168
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 370
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 833
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 893
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 353
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu