sa kupujúci stretol s ochotou predávajúcich a ich snahou čo najlepšie poslúžiť.
S takouto vierou som si 13. marca t. r. kúpil v predajni Baťa na Námestí SNP v Banskej Bystrici pánske poltopánky. Po prvom obutí mi zafarbili ponožky tak, že už boli nepoužiteľné. Pri reklamovaní som sa nestretol s ochotou, ale so zbytočnou byrokraciou. Predavačka ma odkázala na vedúcu, tá tam nebola, a napokon ma „vybavila“ jej zástupkyňa. To vybavenie spočívalo v tom, že topánky mi zobrali, spísali záznam a vraj do 30 dní sa vyjadria. Nie, že reklamáciu uznajú, iba sa vyjadria.
Aký to rozdiel: v predajni inej firmy o pár ulíc ďalej som kúpil topánky pre dcéru. Doma sme na nich objavili chybu a pri reklamácii mi okamžite ponúkli alebo druhé topánky, alebo vrátenie peňazí. Bez akýchkoľvek prieťahov. Nechce sa mi veriť, že taká renomovaná firma ako Baťa má vo svojich predajniach takých neodborníkov, že nedokážu sami posúdiť očividnú chybu a oprávnenú reklamáciu vybaviť na počkanie. Alebo to už nie je ten Baťa čo voľakedy?
JÁN HATALČÍK,