Nedeľa, 20. jún, 2021 | Meniny má ValériaKrížovkyKrížovky

Hľadať nových ľudí môže byť zábavné. Pozrite si ukážky

Michal Pastier z agentúry Istropolitana D'Arcy a autor blogu o reklame hovorí, že väčšinou na náborovú kampaň stačí pozitívna charakteristika firmy. Niektoré oslovia nielen tých, čo hľadajú prácu, ale zároveň slúžia ako imidžová reklama firmy.

Michal Pastier z agentúry Istropolitana D'Arcy a autor blogu o reklame hovorí, že väčšinou na náborovú kampaň stačí pozitívna charakteristika firmy. Niektoré oslovia nielen tých, čo hľadajú prácu, ale zároveň slúžia ako imidžová reklama firmy.

Ak ste pred pár rokmi išli na koncert, alebo futbalový zápas v Nemecku, mohli ste prechádzať cez takúto originálnu plachtu. Vítal vás text: „Sú aj lepšie spôsoby, ako robiť kariéru." Navrhla ju agentúra Scholz & Friends Hamburg pre klienta jobsintown.de.

Skryť Vypnúť reklamu


Unikátnym a zaujímavým spoločnostiam sa hľadajú zamestnanci ľahšie. Vo firme Coebergh Red Fruit Farm, ktorá vyrába alkoholický nápoj Coeberg, pracujú na vyšších pozíciách len ženy. Keď hľadali svoju novú riaditeľku, vyslali do mesta neprehliadnuteľný koč. Ten ťahali sporo odetí zamestnanci firmy - muži.


Na prvý pohľad bankovka, po zodvihnutí a otočení reklama. Nálezcov na prácu vo firme Sait prehováral text: Očividne si zručný v získavaní peňazí. Čo tak rozšíriť svoju kariéru o fundraising?


Pri náborovej kampani pre americkú armádu potrebovala agentúra Leo Burnett osloviť najmä tých, ktorí majú potenciál vstúpiť do špeciálnych jednotiek. Reklama ich vyzývala, aby si jednoducho zobrali náborový leták. Ten bol ale zavesený na tých najabsurdnejších miestach. Z vonkajšej strany lanovky, na stene vysokej budovy, alebo ho ťahalo lietadlo.

Skryť Vypnúť reklamu


Konzultantská spoločnosť McKinsey & Company chcela osloviť len ambicióznych a kvalifikovanejších mladých počítačových inžinierov. Preto agentúra Ruf Lanz Werbeagentur rozvešala na vysokých školách jednoduché plagáty, ktoré mali kontakt na firmu zašifrovaný do matematickej úlohy.

Pri hľadaní zamestnancov by mali firmy zasiahnuť presne na mieste, kde sa nachádza ich cieľová skupina. Agentúra Saatchi & Saatchi zo Singapúru tak pri náborovej kampani na potápačov umiestnila plagáty na dno bazénov. Nie hocijaké, ale plné textu. Kto si ho chcel prečítať, musel ostať pod hladinou dlhšie.


Na nespokojných zamestnancov z „vyšších poschodí" sa zamerala komunikácia služby careerbuilder.com. Ak sa pozreli spoza okna svojej kancelárie dole na ulicu, na autobusoch uvideli veľký odkaz: „ Neskáčte".

Skryť Vypnúť reklamu


Prečo ľudia väčšinou zmenia prácu? Pretože sú nespokojní, práca ich ubíja, alebo sa cítia podhodnotení. Agentúra Scholz & Friends Berlin vo svojej kampani na pracovný portál Jobsintown.de oslovovala práve týchto ľudí. Na rôzne automaty a bankomaty umiestnili nálepky, ktoré akoby odhaľovali ich vnútro. Sériu tvorili rôzne absurdné povolania v tých najstiesnenejších priestoroch. Podávač mincí v bankomate, živý hudobník v jukeboxe atď. Prekvapených a pobavených okoloidúcich oslovoval text: „ Život je príliš krátky na to, aby ste ho prežili v nesprávnej práci."

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  3. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  4. Crème de la crème po slovensky
  5. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 29 985
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 12 421
  3. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 8 052
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 7 354
  5. Po Slovensku na motorke 6 716
  6. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 329
  7. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 5 009
  8. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku 4 776
  9. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 4 023
  10. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 3 184
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu