Nie je žiadnym tajomstvom, že pulty nadnárodných módnych značiek, ktoré sa usádzajú na Slovensku, obsahujú hlavne tovar, ktorý sa nikde „vo svete“ nepredal. Či chceme, či nie, sme výpredajovou krajinou Európy. Vtipné je, že pokiaľ ten istý tovar na západe dávajú za výpredajové ceny, u nás je to stále „horúca novinka“.
Túto moju teóriu potvrdzuje aj pánske oddelenie H & M v košickej Optime. Priznávam sa, že na začiatku som spravil obrovskú chybu. A síce, pozrel som si ich oficiálnu webovú stránku.
Realita však bola totálne odlišná. O horúcich novinkách nebolo ani chýru, ani slychu. Absolútne biedna ponuka košieľ, svetrov, nohavíc. Viac ma zaujali dostupné veľkosti. Napríklad všetky nohavice mali veľkosť pása maximálne 31. Ešte zábavnejšie bolo sledovať skutočnosť, že z jednotlivých typov nohavíc mali v predajni maximálne po jednom kuse.
Nuž čo, prekvapenie sa opäť nekonalo. H & M v Košiciach stavilo na istotu a secondhandové pánske oddelenie prekrylo dostatočne veľkým ženským a detským.
V každom prípade som sa nemohol zbaviť pocitu, že pokiaľ do pobočiek v Bratislave vozia tovar, ktorý sa nepredal vo Viedni, tak do Košíc vozia tovar, ktorý sa nepredal v Bratislave. hirko.blog.sme.sk
Autor: Marek Hirko