Kaufland ide mraziť ceny

V súboji o zákazníka plánuje Kaufland zmraziť ceny svojich výrobkov až do Veľkej noci. Analytici považujú tento krok za príliš riskantný.

BRATISLAVA. Kaufland garantuje vo najnovšej reklamnej kampani, že ceny u nej predávaných výrobkov nepôjdu hore najmenej do Veľkej noci.

Výnimku môžu tvoriť dočasné sezónne výkyvy cien niektorých druhov mäsa, ovocia a zeleniny. „Tieto prípadné výkyvy sa budeme snažiť kompenzovať zľavami a extra ponukami,“ povedal Martin Gärtner, hovorca Kauflandu. Spoločnosť tak chce vyvrátiť aj tvrdenia, že zavedením eura sa bude zdražovať. Podobnú taktiku pred niekoľkými mesiacmi zvolil aj reťazec Billa.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Držím Kauflandu pri realizácií cenovej politiky palce, ale nemyslím si, že je reálne stanoviť na štyri mesiace pevné ceny,“ povedal Ľubomír Drahovský, analytik spoločnosti Terno. Reťazec od výrobcu, spracovateľa, dodávateľa k obchodníkovi je podľa neho taký dlhý, že konečný predajca ťažko udrží ceny bez zmeny. „Môže sa stať, že ak sa Kaufalndu nepodarí dodržať sľub, stratí dôveru zákazníkov. Tú by ťažko získaval späť,“ povedal Drahovský.

SkryťVypnúť reklamu

Konkurenčné Tesco nedávno spustilo reklamnú kampaň, v ktorej porovnávalo cenu svojich vybraných výrobkov s cenami v Kauflande. Konečný výsledok porovnávania dopadol v prospech Tesca. Kaufland postup britského reťazca kritizuje, rovnako ako Dohnal: „Nepovažujem takúto kampaň za férovú. Každý obchodník dokáže z celkovej ponuky 8 tisíc potravinárskych položiek vybrať 20 lacnejších,“ povedal.

Autor: bt

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 594
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 326
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 138
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 349
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 881
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 879
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 375
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu